skip hop Changing pad

skip hop Changing pad


Skip Hop Changing Pad adalah bantalan pengganti yang dicipta khas untuk memudahkan ibu bapa menukar popok bayi mereka dengan cepat dan mudah. Bantalan ini direka dengan ukuran yang tepat untuk memastikan keselesaan dan keamanan bayi semasa menukarnya.

Bantalan Skip Hop ini mempunyai beberapa kelebihan, termasuk fabrik yang tahan lasak dan mudah dibersihkan, serta tatanan poket dalam bantalan yang sangat berguna untuk menyimpan semua barangan bayi seperti popok, tisu basah, dan produk kebersihan lain.

Selain itu, bantalan Skip Hop ini boleh dilipat dengan mudah dan dicuci dengan mesin, yang memudahkan ibu bapa menjaga kebersihannya. Ia juga dilengkapi dengan tali yang boleh disesuaikan untuk memudahkan pengangkutan dan penyimpanan apabila tidak digunakan.

Bagi ibu bapa yang senang bepergian, bantalan ini sangat sesuai untuk membantu mengekalkan kebersihan bayi semasa menukar popok di kereta atau di tempat awam. Kesan kemasan dan rekaan yang menarik juga menjadi pilihan untuk ibu bapa yang ingin melengkapkan perlengkapan bayi dengan gaya yang bergaya dan praktikal.

Skip Hop is a lifestyle brand to making parenting as easy and fun as possible. With a core philosophy of “Must-Haves Made Better,” Skip Hop re-thinks, re-energizies and re-engineers essential products– everything from diaper bags to strollers to bath toys – to give parents, babies and toddlers smart design and true functionality. Skip Hop joined the Carter’s family in 2017.
Language ‏ : ‎ English
Product Dimensions ‏ : ‎ 36.2 x 15.88 x 37.47 cm; 816.47 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 21 February 2021
Manufacturer ‏ : ‎ AmazonUs/SKCV9
ASIN ‏ : ‎ B08WXWXW6P
Item model number ‏ : ‎ 9J639110
Department ‏ : ‎ Baby-boys

Two exterior zip pockets
Easy access tech pocket
Two insulated side bottle pockets
Two interior elasticized pockets

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment