Silverstone Tek 90 Degree SATA III Cable with Non-Scratch Locking Mechanism (CP08)

Silverstone Tek 90 Degree SATA III Cable with Non-Scratch Locking Mechanism (CP08)


Kabel Silverstone Tek SATA III Sebelah 90 Darjah dengan Mekanisme Kunci Non-Garau (CP08) adalah sebuah kabel yang mampu meningkatkan kecepatan transfer data pada sistem komputer anda. Kabel ini dipilih oleh pakar teknologi kerana ia mampu memberikan kestabilan yang tinggi dan tidak mengalami masalah pengurangan prestasi pada sistem anda.

Kelebihan terbesar dari kabel Silverstone Tek SATA III Sebelah 90 Darjah dengan Mekanisme Kunci Non-Garau (CP08) adalah ia datang dengan mekanisme kunci berjenama yang menjadikan penggunaan kabel ini adalah lebih mudah dan selamat. Selain itu, kabel ini juga memberikan penyelesaian yang lebih baik dalam mengurangkan keresahan kabel dalam kes kekangan di dalam bahagian dalam kes komputer anda.

Kabel ini juga digunakan sebagai pengganti kabel SATA III yang tidak berkesan pada sistem anda. Selain itu, kabel Silverstone Tek SATA III Sebelah 90 Darjah dengan Mekanisme Kunci Non-Garau (CP08) mampu memberikan perlindungan terhadap bahagian SATA connector daripada kesan dari gegaran, mengurangkan kemungkinan jangkitan static, dan melindungi komponen-komponen lain di dalam kes anda.

Kabel ini juga direka khas untuk penggunaan dalam kes-komputer kecil supaya anda boleh memastikan kemasan di dalam kes anda. Kabel ini memiliki pembalut yang selamat untuk membuatkan anda dapat menguruskan kabel anda dengan selamat dan anti kesan garauan.

Jadi, jika anda ingin kabel SATA III yang berkualiti tinggi dan mampu memberikan penyelesaian terbaik bagi sistem komputer anda, kabel Silverstone Tek SATA III Sebelah 90 Darjah dengan Mekanisme Kunci Non-Garau (CP08) adalah pilihan yang tepat. Dapatkan sekarang juga!

With SATA Revision 3.0 compliant devices now more popular than ever, SilverStone has created two suitable cables to match the higher bandwidth requirement with the CP07 (with 180° connector) and CP08 (with 90° connector). Unlike traditional SATA cables with metal clips that loose effectiveness with repeated usage due to scratching, the CP07 and CP08 achieves secure connection by utilizing precision designed and manufactured connector. Wrapped in attractive black sleeve and metallic layer for EMI protection, these new cables are great companions for running SATA 6Gb/s capable devices with optimum stability and style.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 17.78 x 10.16 x 2.54 cm; 45.36 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 16 September 2011
Manufacturer ‏ : ‎ Silverstone Tek
ASIN ‏ : ‎ B005U8XJO6
Item model number ‏ : ‎ CP08

Beautiful all black sleeved cable
Commercial grade components with SATA 6Gb/s transmitting speed.
Metallic cable layer for EMI guard.
Added compatibility with 90° angled connector.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment