Perler Beads Extra Large Clear Pegboard

Perler Beads Extra Large Clear Pegboard


Papan Lestari yang Lebih Besar Perler Beads

Papan Lestari Perler Beads Extra Large Clear Pegboard adalah alat penting jika anda ingin memulakan projek Perler Bead yang besar dan mengasyikkan. Papan ini direka khas untuk menampung lebih banyak manik-manik Perler dan memberikan ruang yang cukup untuk projek yang lebih kompleks.

Papan ini mempunyai reka bentuk yang jelas dan mudah difahami, jadi anda dapat melihat dengan mudah hasil akhir projek anda. Papan ini mempunyai saiz 29cm x 29cm, menjadikannya papan Perler Bead terbesar yang pernah dikeluarkan oleh Perler Beads. Dengan saiz yang lebih besar, anda dapat mencipta lebih banyak bentuk dan corak yang unik.

Papan ini membantu mengurangkan kegiatan yang tidak diingini seperti akan berlaku apabila manik-menik menjadi mudah lepas dan tersebar di seluruh meja. Dengan menggunakan papan ini, anda menyimpan manik pada kedudukan yang betul dan mengelakkan kerja yang tidak perlu apabila manik lepas dan tersebar.

Papan Lestari Perler Beads Extra Large Clear Pegboard sedia digunakan dan boleh digunakan semula. Ia juga mudah dibersihkan dengan sabun dan air, menjadikannya alat yang tahan lama bagi projek future yang anda lakukan.

Create larger than life Perler bead projects with the Perler Bead Super Clear Extra Large Pegboard! Ideal for larger Perler projects, this clear pegboard holds up to 3381 Perler fuse beads. Place this transparent pegboard over your Perler bead pattern and use the underside clips to secure it in place! Includes (1) extra large clear Perler pegboard and (1) sheet of reusable ironing paper with easy to follow instructions. suitable for ages 6 and up.
Large Perler pegboard measures 12” x 10.5”.
Place this transparent pegboard over your Perler bead pattern and use the underside clips to secure it in place.
This extra large clear pegboard is ideal for larger projects, and holds up to 3381 Perler beads!
Perler Bead Super Pegboard suitable for ages 6 and up.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment