Muji Analog Wall Clock with Stand, Small, White

Muji Analog Wall Clock with Stand, Small, White


Jam Dinding Analog Muji dengan Penyangkut, Kecil, Putih adalah satu lagi produk berkualiti tinggi dari Muji. Jam ini direka dengan penuh kasih sayang dan memberi kesan yang sangat elegan pada dinding. Reka bentuk jam ini sangat minimalis dan cantik, dengan latar belakang putih dan ciri-ciri hitam yang kontras, jadi ia mudah dilihat di mana saja di bilik anda.

Muji Analog Wall Clock dilengkapi dengan penyangkut yang memudahkan anda memasang jam ke dinding. Jam ini sangat mudah dan perkhidmatannya pasti akan bertahan lama. Ia menggunakan satu batu bateri, jadi kurangkan kos yang diperlukan untuk menjaga jam ini berfungsi pada waktunya.

Jam dinding kecil ini juga mempunyai stand yang membolehkan anda meletakkannya di atas meja atau meja tersendiri. Reka bentuknya yang bergaya dan minimalis memastikan ia sesuai dengan hampir semua jenis dekorasi dalaman, dan memancarkan perasaan moden dan kosmopolitan.

Jika anda mahukan jam dinding yang berkualiti tinggi dan terus dipercayai untuk memberikan masa yang tepat dengan gaya yang elegan dan minimalis, maka anda tidak akan melepaskan peluang untuk memiliki Muji Analog Wall Clock dengan Stand, Small, White.

It is a wall clock with good visibility by modifying the number font used in commercial clocks and applying convex processing to the numbers. Available in White Colour.
The digital surface has a protruding design to make the vision clearer
Included with a clock stand
white

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment