MegaGear SLR, DSLR Camera Cotton Wrist Strap

MegaGear SLR, DSLR Camera Cotton Wrist Strap


MegaGear SLR, DSLR Camera Cotton Wrist Strap adalah tali pergelangan tangan kamera yang direka khas untuk pengguna kamera SLR dan DSLR. Produk ini terbuat daripada bahan kapas berkualiti tinggi, yang sangat tahan lama dan selesa digunakan. Tali pergelangan tangan ini mempunyai cengkaman yang mantap dan kukuh pada kamera anda, sambil memberikan keselesaan penggunaan yang optimal.

MegaGear SLR, DSLR Camera Cotton Wrist Strap juga sangat mudah dipasang dan disesuaikan dengan keperluan pengguna. Dengan reka bentuk yang bergaya, tali pergelangan tangan ini memudahkan anda untuk membawa kamera anda dengan selamat dan selesa, tanpa risiko kamera terjatuh. Oleh itu, ini adalah aksesori yang wajib dimiliki oleh pemilik kamera SLR dan DSLR yang menghargai keselesaan dan keselamatan penggunaan kamera mereka.

Security for All Cameras
Product Dimensions ‏ : ‎ 18.57 x 6 x 3 cm; 56 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 6 November 2019
Manufacturer ‏ : ‎ MegaGear
ASIN ‏ : ‎ B0813L9QDC
Item model number ‏ : ‎ MG
Department ‏ : ‎ Unisex-adult

SECURE – MegaGear Wrist Straps are designed to secure your camera with an adjustable wrist strap that helps prevent accidental drops or instability.
UNIVERSAL COMPATIBILITY – The MegaGear wrist strap is designed to fit most SLR and DSLR cameras including Canon, Nikon, Pentax, Olympus, Sony, Fujifilm, Leica and Panasonic.
QUICK and EASY INSTALLATION – The MegaGear wrist strap designed to be quickly and conveniently attached to your camera.
REDUCE HAND and ARM TENSION – Adjustability allows you to keep your camera tight against your palm, and helps reduce strain and improve support through prolonged use.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment