Joseph Joseph CupboardStore Rotating Organizer, Large, Grey

Joseph Joseph CupboardStore Rotating Organizer, Large, Grey


Joseph Joseph CupboardStore Rotating Organizer, Large, Grey adalah sistem penyimpanan yang sangat berguna untuk dapur anda. Sangat ideal untuk mengatur dan menyimpan berbagai jenis barang-barang rumah tangga, termasuk makanan, perlengkapan memasak dan peralatan makan.

Organizer ini terdiri dari beberapa rak yang dapat diputar 360 derajat, sehingga memudahkan akses dan pengambilan barang apapun yang anda butuhkan. Dengan ukuran yang besar, CupboardStore Rotating Organizer dapat menampung banyak barang tanpa memakan banyak ruang. Rak-rak pada organizer ini juga dapat disesuaikan sesuai dengan kebutuhan anda.

Bahan organizer ini terbuat dari material berkualitas tinggi, yaitu plastik yang tahan lama dan mudah dibersihkan. Warna abu-abu pada organizer ini juga memberikan tampilan estetik pada dapur anda.

Joseph Joseph CupboardStore Rotating Organizer, Large, Grey adalah pilihan yang tepat bagi anda yang ingin memiliki dapur yang lebih rapi dan terorganisir.

Improve visibility and access in cupboards with this simple but effective storage solution. It comprises two, tiered layers on a rotating base, which raises up smaller items that often get lost and makes access from all angles easy. The top layer is also shorter than the bottom one allowing tall bottles or jars to be stored at the front. Each layer has a textured surface and raised edges to stop items sliding off. The unit comes flat-packed but is easy to assemble using the instructions included. Suitable for kitchen units over 33 cm (13 inches) wide and deep. Dimensions – H20.2 x W33 x D28 cm (H8 x W13 x D11 inches).
Rotates for accessing items at the back
Shorter top shelf allows storage of tall bottles or jars
Textured surfaces and raised edges to stop items sliding off
Perfect for use in kitchen cabinets or kitchen, counters, cupboards or on worktops

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment