Maxi Cosi MC332200000 Back Seat Car Mirror

Maxi Cosi MC332200000 Back Seat Car Mirror


Maxi Cosi MC332200000 adalah cermin belakang kereta yang dirancang untuk memantau bayi anda semasa memandu. Ini boleh dipasang di bahagian belakang kerusi bayi, membolehkan anda memerhatikan bayi anda tanpa perlu memalingkan kepala atau mengalihkan pandangan dari jalan.

Cermin telah dibuat dengan kaca berkualiti tinggi, yang memberikan pandangan yang jelas dan tajam, dan disokong dengan bingkai yang kukuh dan tahan lasak. Ia juga dilengkapi dengan pengaturan putaran 360 darjah, yang membolehkan anda menyesuaikan arah cermin mengikut keperluan anda.

Cermin ini mudah dipasang dan masih memberi ruang yang mencukupi untuk kerusi belakang lainnya. Senarai harga cermin belakang kereta ini adalah berpatutan dan sesuai dengan kegunaannya. Dengan Maxi Cosi MC332200000, anda dapat memandu dengan yakin dan tenang sambil memastikan keselamatan dan kebahagiaan bayi anda dalam sebelah belakang kereta.

Travel safely and relaxed thanks to the Maxi-Cosi back seat car mirror!Very easy to install the rear view car mirror offers a wide viewing angle and adjusts easily in different directions. It is tested and approved in crash tests. A must-have to keep an eye on your rearward facing baby in the carBaby upwards(From birth)FEATURES• Wide viewing angle and easy adjustment whatever the direction• Wide angle view allows you the perfect view of your child or even to keep an eye on 2 rearward-facing children• Crash tested and approved for sturdiness• Quick and easy installation with 2 simple straps
Crash tested and approved for sturdiness
Quick and easy installation with 2 simple straps
You can keep an eye on your baby or toddler when their car seat is rearward facingit helps preventing the risk of accident when parents keep turning around to check their children out.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment