Yamazaki Dispenser Home Free Standing Bathroom Organizer Storage Holder | Steel | Shower Caddy, One Size, Black

Yamazaki Dispenser Home Free Standing Bathroom Organizer Storage Holder | Steel | Shower Caddy, One Size, Black


Ini adalah alat penyimpanan di kamar mandi yang dikenali sebagai Yamazaki Dispenser Home Free Standing Bathroom Organizer Storage Holder. Produk ini menggunakan bahan baja berkualitas dan direka dengan keupayaan untuk berdiri sendiri. Alat penyimpanan ini dilengkapi dengan pengemudi mandian dan ruang penyimpanan lain yang berguna untuk penggunaan di bilik mandi. Produk ini mudah digunakan dan terdapat dalam saiz yang sesuai untuk semua jenis bilik mandi. Bagi mereka yang mencari kemasan penyimpanan yang praktikal dan bergaya, Yamazaki Dispenser Home Free Standing Bathroom Organizer Storage Holder adalah pilihan terbaik untuk mereka. Produk ini dikeluarkan dalam warna hitam yang menonjolkan gaya moden dan sesuai untuk digunakan dengan dekorasi kamar mandi yang berbeza-beza.

This shower caddy can hold everything that you need in the shower. The shelves are slanted to maximize space with room for many dispensers.
MODERN DESIGN: The modern look of Yamazaki is meant to match your home decor with a light and airy design. It is made of sleek, metal steel material. Get this essential space saver for easy access throughout the day.
FUNCTIONAL: The shelves are slanted to maximize space with room for many dispensers and keep countertops clear. Hooks are on the side to hang sponges and bath items to easily grab while in the shower, tub, or using the bathroom.
DIMENSIONS:  The product is 5.1 x 11 x 17.3 inches. Available in both black and white.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment