WR Pocket Maker Punch Board

WR Pocket Maker Punch Board


WR Pocket Maker Punch Board adalah alat yang sangat berguna dalam menjahit bagi para pemula dan penggiat jahit. Alat ini mempunyai beberapa penggunaan yang berbeza, termasuk untuk membuat poket di pakaian, membuat butang atau kancing, dan menggabungkan dua atau lebih jenis kain. Ia sangat mudah digunakan kerana dilengkapi dengan butang yang mudah untuk diproses dan jimatkan masa.

WR Pocket Maker Punch Board digunakan dengan cara memasukkan kain dalam alatan dan memilih saiz yang sesuai dengan butang atau poket yang ingin dibuat. Kemudian, kain akan diletakkan atas alatan dan dipotong mengikut bentuk dan saiz yang diingini. Alat ini sangat berguna dan membolehkan pengguna untuk mencipta hasil jahitan yang rapi dan professional dalam masa yang singkat. Oleh itu, WR Pocket Maker Punch Board adalah alat yang wajib dimiliki bagi semua penggemar jahitan di Malaysia.

Write it, plan it, and make it happen with journal studio by We R Memory Keepers! The pocket punch board create picture-perfect pockets for your journals and planners. Punch out pockets with your favorite patterned papers and customize with washi tape, glitter, and markers. This package includes one pocket punch board that creates over 100 pocket sizes in flap or notch styles.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 17.02 x 16.51 x 4.9 cm; 249 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 25 October 2018
Manufacturer ‏ : ‎ We R Memory Keepers
ASIN ‏ : ‎ B07JQRP21Z
Item model number ‏ : ‎ 660484

Sizes: makes over 100 sizes of pockets in Flap or notch styles
Store photos: easily store keepsakes and photos in your journal

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment