Umbra Flex Drain Stop/Hair Catcher, White

Umbra Flex Drain Stop/Hair Catcher, White


Umbra Flex Drain Stop/Hair Catcher adalah alat yang sangat berguna untuk menjaga saluran pembuangan air anda. Produk ini berwarna putih dan dapat menangkap rambut yang sering menyumbat dan menyebabkan masalah pada pipa. Dengan desain fleksibel yang dapat menyesuaikan dengan berbagai jenis pembuangan air, produk ini mudah digunakan dan mudah disimpan. Umbra Flex Drain Stop/Hair Catcher juga dapat diangkat dengan mudah untuk membersihkan rambut dan kotoran yang menempel. Jangan biarkan masalah pada saluran air merusak mood Anda, gunakan Umbra Flex Drain Stop/Hair Catcher untuk mencegah masalah tersebut.

A playful dual-function drain stop and hair catcher, part of the Flex collection by Umbra. Press the center button to allow water flow and use as hair catcher. Push the upturned edges to snap valve shut and use as a drain stop. Easy to care for – simply wipe or rinse with mild soap. Designed by Alan Wisniewski and Anthony Keeler for Umbra – original, modern, casual, functional and affordable design for the home.
Press the center button to allow water flow and use as a hair catcher. Push on the upturned edges to snap the valve shut and use as a drain stop
Easy to care for. Simply wipe or rinse with mild soap
Measures 4 dia. x 1 1/4 inches (8.9 dia. x 3.2 cm)
Design: Alan Wisniewski and Anthony Keeler

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment