Tucano Colore sleeves for laptops up to 15.6", Red

Tucano Colore sleeves for laptops up to 15.6″, Red


Tucano Colore sleeve untuk laptop sehingga 15.6 inci, Red ialah penutup yang sesuai untuk melindungi laptop anda daripada calar, kesan lembap dan kesan ketegangan. Terdapat beberapa ciri menarik yang dimiliki oleh sleeve ini yang pastinya memastikan keselamatan laptop anda.

Ini ialah sesuai dengan saiz laptop sehingga 15.6 inci dan dilindungi dengan kualiti yang hebat. Selain itu, diperbuat dari bahan neopren dan berkualiti tinggi memberikan pelindungan maksimum pada laptop anda. Ianya juga mempunyai reka bentuk menawan yang boleh membuatkan anda kelihatan stylish.

Sleeve ini mempunyai kain luar yang tahan air dan kehadiran double zip juga memudahkan untuk membuka dan menutup sleeve. Menariknya, ia tahan lama dan boleh bertahan lama bagi anda yang sentiasa menggunakan laptop.

Sesuai untuk pelajar, pekerja dan individu yang sentiasa membawa laptop mereka ke mana-mana, terutama mereka yang sentiasa berada di luar atau suka melancong. Sleeves ini sesuai untuk anda yang berminat untuk lindungi laptop anda dari kerosakan.

Tucano Colore sleeves for laptops up to 15.6″ Red
Rugged 4mm neoprene construction
Padded for all-around protection
Removable strap and interior anti-shock system included
Internal compartment with security pocket for laptop protection

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment