Silhouette Mint Stamp Kit, XX-Large

Silhouette Mint Stamp Kit, XX-Large


Silhouette Mint Stamp Kit, XX-Large ialah set stempel yang sesuai untuk membuat stempel dengan saiz yang lebih besar. Set ini membolehkan pengguna untuk mencipta stempel buatan sendiri dengan menggunakan imej atau rekaan yang telah dimuat turun atau dicipta dengan perisian Silhouette Mint.

Set stempel ini terdiri daripada mesin pengecut, papan pengesan, pad stempel, dan botol tinta khas. Ketika digunakan, mesin pengecut akan mengecut imej atau rekaan pada pad stempel. Kemudian, tinta khas akan dituang pada pad stempel untuk mencetak stempel buatan sendiri pada kertas atau permukaan yang lain.

Silhouette Mint Stamp Kit, XX-Large amat sesuai bagi pengguna yang ingin mencipta stempel dengan saiz yang lebih besar dan sesuai untuk penggunaan dalam projek kraf atau jualan. Set ini adalah penyempurnaan sempurna bagi kraf dan perniagaan kecil yang ingin mencipta stempel dengan cepat dan mudah.

The silhouette mint stamp kit contains all the materials you need to create your own custom stamps. 45Mm x 90 mm. Mint allows you to create the perfect stamp.
45Mm x 90 mm
Mint allows you to create the perfect stamp
Includes 1 stamp sheet1 stamp mount1 stamp base 2 labels.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment