Perler Beads Fuse Bead Activity Bucket for Arts and Crafts, 8500 Beads

Perler Beads Fuse Bead Activity Bucket for Arts and Crafts, 8500 Beads


“Ember manik-manik Perler Beads Fuse Bucket untuk Aktiviti Seni dan Kraf, 8500 biji” adalah satu set hebat yang mengandungi 8500 biji manik-manik Perler Beads yang sesuai untuk sesi seni dan kraf. Set ini menyediakan banyak manik-manik dalam warna-warna yang cantik dan pelbagai bentuk yang kreatif, seperti bulat, segi empat, dan segi enam.

Set ini sangat sesuai untuk semua peringkat usia, dari kanak-kanak hingga dewasa, dan juga sesuai untuk digunakan pada majlis-majlis kerja berpasukan, bengkel art dan kraf, atau sebagai aktiviti keluarga. Manik-manik Perler Beads adalah mudah digunakan dan memberikan hasil yang menakjubkan dan menarik.

Setiap manik-manik Perler Beads perlu dipanaskan dengan mengunakan perler iron, dan kemudian ditunjang dengan rangkaian penyusun manik-manik. Selepas manik-manik sejuk, mereka terus bermatlamat untuk membentuk reka bentuk yang unik, seperti gelang, beg, perkataan, dan banyak lagi.

Dengan ember manik-manik Perler Beads Fuse Bucket untuk Aktiviti Seni dan Kraf, 8500 biji, anda akan dapat mengekspresikan kreativiti anda secara interaktif dan melahirkan wawasan baru dengan seni dan kraf.

Help your little ones show off their creative side with this bucket of Perler fuse beads! A great play date, sleepover, or party activity, our bucket of bulk Perler beads includes everything needed to make a cute puppy, a space ship, or whatever else your creative crafters can think of. Best of all, the bucket doubles as a handy place to store any spare beads you might have sitting around! Includes (8500) Perler fuse beads, (3) Perler pegboards, ironing paper, and easy to follow instructions. For ages 5 and up. Adult supervision required when ironing Perler patterns.
The possibilities for imaginative creativity are endless with this wonderful Perler bead kit!
A fun and beneficial children’s activity that’s great for play dates, parties, and more!
Once you’ve used all of the included fusion beads making awesome and unique creations, you can use this Perler bead storage bucket as a place to keep all of your spare beads.
For ages 5 and up. Adult supervision required when ironing Perler patterns.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment