Outward Hound 67331 Nina Ottosson Dog Smart Puzzle Toy Game Orange Level 1 (Easy)

Outward Hound 67331 Nina Ottosson Dog Smart Puzzle Toy Game Orange Level 1 (Easy)


Outward Hound 67331 Nina Ottosson Dog Smart Puzzle Toy Game atau Permainan Teka-Teki Anjing Level 1 (Mudah) dalam warna oranye ialah sebuah mainan untuk anjing yang bertujuan untuk merangsang kognitif anjing anda sambil memberi keseronokan pada mereka. Permainan ini dicipta oleh Nina Ottosson, seorang pakar dalam bidang anjing dan kesihatan haiwan. Level 1 atau tahap mudah ini menyediakan cabaran ringan yang boleh diatasi oleh anjing anda dengan mudah dan menyokong pembelajaran melalui permainan. Mainan ini terdiri daripada panel pusingan dan cuba memasukkan hiasan ke dalam lubang. Ia membantu melatih koordinasi, daya ingatan, dan juga melatih fisikal anjing anda dalam mengatasi cabaran yang dibuat oleh permainan ini. Mainan ini dapat memberikan pengalaman yang menyeronokkan dan bermanfaat untuk anjing anda dan merupakan satu cara untuk memelihara dan mempererat hubungan anda dengan anjing kesayangan anda.

It’s fun. It feeds. It’s a challenge your dog needs! Nina Ottosson Treat Puzzle Games fight boredom, help reduce destructive behaviors & exercise your dog’s mind. It’s hide & seek with treats, and dogs love it.
EXERCISE YOUR DOG’S MIND – This treat puzzle dog toy provides fun physical & mental stimulation for your dog
REDUCE BOREDOM – 9 removable treat compartments will keep your dog busy and challenged while teaching them problem-solving skills & redirecting destructive behaviors
MAKES FEEDING FUN & INTERACTIVE – Can be used to feed your dog dry kibble for an engaging mealtime
EASY TO CLEAN – Hand wash with soap and water, rinse and dry

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment