Dimensions Needlepoint Kit, Sunflower and Ladybug Floral Needlepoint, 5" x 5"

Dimensions Needlepoint Kit, Sunflower and Ladybug Floral Needlepoint, 5″ x 5″


Kit Jalinan Needlepoint Dimensi, Bunga Matahari dan Ladybug Floral Needlepoint, 5″ x 5″

Kit Jalinan Needlepoint Dimensi ini terdiri daripada pola jalinan bunga matahari dan ladybug yang indah. Kit ini memiliki saiz 5″ x 5″ dan sangat sesuai bagi pemula yang ingin memulakan projek seni jalinan.

Kit ini terdiri daripada jarum, flos jalinan, kain jalinan, pola serta arahan jelas untuk membantu anda membuat karya seni jalinan anda sendiri. Anda hanya perlu memasukkan jarum dan flos ke dalam kain sesuai dengan pola yang telah disediakan.

Dengan menggunakan kit ini, anda dapat mencipta hiasan dinding yang indah atau hadiah unik untuk orang tersayang anda. Pola yang jelas dan warna-warna cerah pada kit ini akan memberi anda sentuhan tambahan dalam menghasilkan karya seni jalinan yang menakjubkan.

Create a stunning and vibrant work of needlecraft art with the Dimensions Sunflower and Ladybug Needlepoint Kit! This colorful design is printed on 14 mesh needlepoint canvas to make needlecrafting easy and fun! When you’ve finished stitching your design, hang it in a frame or stitch it into a decorative pillow! Needlepoint kit includes printed size 14 mesh canvas, presorted thread, needle, and easy instructions. Completed craft measures 5” x 5”.
Completed flower and ladybug needlepoint craft measures 5” x 5”.
Create a stunning and colorful work of needlecraft art with the Sunflower and Ladybug needlepoint kit!
Brightly printed mesh needlepoint canvas and easy to follow instructions make stitching this nature scene easy and fun!
Finish your ladybug needlepoint with a frame or stitch it into a pillow for a unique piece of handmade décor!

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment