Best Baby Product OXO Good Grips Silicone Small Spatula - Oat

OXO Good Grips Silicone Small Spatula – Oat


OXO Good Grips Silicone Small Spatula – Oat ialah alat dapur yang direka khas dengan sifat yang lebih baik daripada alat dapur yang biasa. Spatula ini direka dengan gabungan bahan silikon berkualiti tinggi dan bahan pengikat yang kukuh. Ia digunakan untuk mengendalikan bahan-bahan yang lebih pekat seperti adunan kek, adunan daging atau mengacaukan bahan-bahan dalam bekas masakan.

Spatula ini memiliki pegangan ergonomik yang sesuai dengan bentuk tangan anda, membuatnya lebih mudah untuk digunakan dan memastikan ia selamat dan selesa untuk tangan anda. Alat ini boleh digunakan untuk mengendalikan makanan yang panas atau sejuk dan direka untuk tahan lasak dan tahan lama. Jadi, jika anda ingin memudahkan tugas memasak anda, OXO Good Grips Silicone Small Spatula – Oat adalah pilihan yang terbaik untuk anda.

Whether you’re mixing, scraping, scooping or stirring, OXO Good Grips® Silicone Spatulas will get the job done. Spatula head and neck are made of easy-clean silicone and are heat-resistant, so they won’t discolor, warp or melt.
Silicone covered spatula head and neck for easy cleaning
Heat resistant silicone won’t discolor warp or melt
Soft comfortable non-slip grip
Safe to use on coated or nonstick cookware and bakeware

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment