Best Baby Product Adidas UB535 Women's PureLounge Light Support Bra

Adidas UB535 Women’s PureLounge Light Support Bra


Adidas UB535 Women’s PureLounge Light Support Bra adalah satu bra yang direka khas untuk wanita yang memerlukan sokongan ringan semasa melakukan aktiviti rekreasi. Bra ini diperbuat daripada bahan kualiti tinggi yang membolehkan udara melepasi dengan baik untuk nafas kulit. Ia juga mempunyai reka bentuk yang seksyen, memudahkan anda untuk menggerakkan tubuh anda dengan bebas.

Fitur lain yang membuatkan Adidas UB535 Women’s PureLounge Light Support Bra menjadi pilihan yang ideal adalah sokongan yang sempurna dan berdaya tahan. Ia tidak akan membuat anda rasa ketat atau tertekan semasa anda melakukan aktiviti. Sesuai untuk semua bentuk badan dan ukuran, bra ini boleh dijadikan pilihan yang tepat bagi wanita yang mengutamakan keselesaan. Dengan reka bentuk yang elegan dan sungguh berguna, bra ini adalah antara pilihan terbaik yang boleh anda miliki.

PureLounge Light Support Bra
Start your day with a solid foundation. Smooth fabric with excellent elasticity conforms to your body for a comfortable fit. Most importantly, the design is designed to keep you comfortable all day long. The crimped finish provides a smooth texture and gentle support for your skin so you can stay comfortable even during a busy day.
81% recycled nylon/19% elastane (single jersey)
Lightweight stretch fabric
AEROREADY for moisture absorption.
Removable pads
Light Support

Package dimensions ‏ : ‎ 33.1 x 24.4 x 4.3 cm; 90 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 11 January 2022
Manufacturer ‏ : ‎ adidas(アディダス)
ASIN ‏ : ‎ B09JSXFHM9
Item model number ‏ : ‎ UB535
Department ‏ : ‎ Women

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment