Audio-Technica ATH-E40 Professional In-Ear Monitor Headphones Black

featured image

Audio-Technica ATH-E40 Professional In-Ear Monitor Headphones Black


Audio-Technica ATH-E40 adalah satu set kedengaran profesional dalam dengar palitan telinga-hitam yang mempunyai prestasi dan kualiti yang sangat tinggi. Ia direka khas untuk membawa kesan bunyi yang jelas dan natural pada penampilan yang sangat dinamik.

Kedengaran yang dihasilkan oleh ATH-E40 adalah sangat baik, dan ia menyediakan respon frekuensi yang sangat baik antara 20Hz hingga 20kHz. Ia juga mempunyai unit driver berkelajuan tinggi untuk penyampaian bunyi yang lebih jelas.

Kasut kedengaran ini amat sesuai untuk para penyanyi, pemuzik, penggubah muzik dan individu yang gemar mendengar muzik. Dengan reka bentuk palitan telinga, ia membolehkan aliran bunyi menjadi tertumpu secara langsung ke dalam telinga.

Reka bentuk binaan ATH-E40 adalah ringan dan mudah dipakai, memerangkap bunyi dalam telinga bagi mengurangkan bunyi yang bocor. Ia juga membolehkan kedengaran bunyi yang lebih jelas dan berkualiti tinggi sambil mengurangkan kebisingan diluar.

Kedengarannya adalah sangat menakjubkan dan sangat baik untuk setiap jenis muzik. Ia adalah sebuah pilihan kepala yang sangat bagus dan profesional untuk semua penyanyi dan pemuzik yang ingin mempunyai kedengaran yang baik ketika melakukan penampilan live dan membuat rakaman.

The proprietary dual phase push-pull driver design of the ATH-E40 professional in-ear monitor headphones provides improved fidelity and efficiency. These headphones deliver powerful bass along with balanced mid and high frequencies to convey the full emotion of the music from the stage to the street. The ATH-E40 features specially designed housings that provide incredible isolation. The isolation – and the comfort – are enhanced by the four sizes of included silicone eartips (XS/S/M/L), which allow you to create a custom fit. The headphones also come with a detachable 1.6 m (5.2′) cable, with newly developed A2DC (Audio Designed Detachable Coaxial) connectors at the headphones and a 3.5 mm (1/8″) stereo mini-plug output, and a carrying case.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 8.71 x 9.91 x 13.69 cm; 90 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 1 March 2019
Manufacturer ‏ : ‎ AUDIO-TECHNICA
ASIN ‏ : ‎ B01AXSYFN6
Item model number ‏ : ‎ AUD ATHE40

Detachable cable offers exceptional durability and optimized audio performance
Flexible memory cable loops over ears for a custom fit and long-wearing comfort
Includes a carrying case, silicone ear tips and 63mm (1/4″) plug-on adapter
Specially designed housing provides maximum isolation, allowing you to focus on the music
1 Year Local (Singapore) Manufacturer Warranty
Proprietary dual phase push-pull drivers excel in monitoring applications by providing exceptional accuracy and clarity

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment