Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi + Cellular, 2TB) - Space Grey (2021 Model, 3rd Generation)

Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi + Cellular, 2TB) – Space Grey (2021 Model, 3rd Generation)


Apple 11-inch iPad Pro (Wi-Fi + Cellular, 2TB) – Space Grey (Model 2021, Generasi ke-3) ialah tablet yang inovatif dan canggih dari Apple. Tablet ini mempunyai skrin 11-inci yang besar menghasilkan kualiti audio dan visual yang memukau. iPad Pro ini dilengkapi dengan jaringan Wi-Fi dan ciri Cellular membuatkan anda sentiasa terhubung ke internet. Tablet ini mempunyai saiz storan 2TB, yang pastinya sangat mencukupi untuk menyimpan banyak data, file dan aplikasi.

iPad Pro ini dikuasakan oleh chip M1 Apple yang boleh memberikan prestasi yang sangat cepat and pantas. Ia dilengkapi dengan kamera belakang 12 MP yang memberikan gambar dan video yang berkualiti tinggi. Ciri Face ID dan Siri juga disediakan pada iPad Pro ini, memudahkan anda untuk memasuki peranti secara selamat dan membantu anda mencari maklumat yang diperlukan dengan mudah.

Dengan pemberian Apple Pencil dan Magic Keyboard, membolehkan pengguna untuk menulis dengan mudah dan mempunyai rasa seakan-akan menulis pada kertas. Tablet ini juga ringan dan mudah dibawa ke mana-mana sahaja, menjadikannya tablet ideal untuk pekerja dan pelajar yang banyak bergerak.

Stunning 11-inch Liquid Retina display with ProMotion, True Tone and P3 wide colour
TrueDepth camera system featuring Ultra Wide front camera with Centre Stage
12MP Wide camera, 10MP Ultra Wide camera and LiDAR Scanner for immersive AR
5G for superfast downloads and high-quality streaming
Stay connected with ultrafast Wi-Fi 6
Go further with all-day battery life

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment