Winsor & Newton Cotman Water Color Pocket PLUS Set of 24 Half Pans

Winsor & Newton Cotman Water Color Pocket PLUS Set of 24 Half Pans


Winsor & Newton Cotman Water Color Pocket PLUS Set yang terdiri daripada 24 setengah panci adalah pilihan yang sempurna untuk sebarang pelukis air yang ingin mengambil cat air di mana sahaja mereka pergi. Set ini dilengkapi dengan kotak pelancongan ringan dan padat yang mudah dibawa ke mana sahaja, dan setiap setengah panci berisi warna-warna yang indah dan terus-menerus.

Setengah panci Cotman dihasilkan daripada pigmen berkualiti tinggi yang memberikan warna-warna cerah dan berani pada lukisan yang dihasilkan. Setiap waran juga sangat mudah untuk diaplikasikan, memperbolehkan keseimbangan sempurna antara warna dan air pada setiap percikan cat.

Selain itu, set ini juga dilengkapi dengan sepasang kuas Cotman dengan sudut penutup dan pangkalan untuk menjaga kebersihan penjuru dan memastikan bahawa setiap kuas dalam keadaan yang optimal untuk penggunaan.

Secara keseluruhan, Winsor & Newton Cotman Water Colour Pocket PLUS Set of 24 Half Pans adalah pilihan yang tepat untuk pelukis air yang memerlukan seleksi warna berkualiti tinggi dengan kotak pelancongan yang mudah dibawa ke mana saja.

Winsor & Newton Cotman Water Colors are a range of water colors that are made to our normal high quality standards but costs are kept to an economical level by replacing some of the more costly pigments with less expensive alternatives. Each color has good transparency, excellent tinting strength and good working properties. The Cotman Painting PLUS set is part of our pioneering Cotman PLUS range which offers a selection of innovative and modern water color sets for all water color artists. This stylish set is comprehensive and practical in size, making it suitable for studio or outdoor painting. This Cotman Pocket PLUS set contains: 24 assorted Cotman Water Color half pans and a Cotman series 111 No. 3 brush. Typical of all PLUS sets, the Painting PLUS is both practical and versatile. It boasts substantial mixing surfaces including a removable clip on palette which can be clipped on either side of the set for extending mixing and a second internal palette which can be used inside or outside the set on a flat surface. The inside of the lid can also be used for extra mixing when other palettes are removed.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 3 x 14.5 x 21.1 cm; 372 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 20 February 2014
Manufacturer ‏ : ‎ Winsor & Newton
ASIN ‏ : ‎ B000PD3LYO
Item model number ‏ : ‎ 0390376

Cotman Pocket PLUS Set with 24 colors in 24 half pans
A Cotman series 111 No. 3 brush also included

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment