Umbra Hangit Photo Display, Natural

Umbra Hangit Photo Display, Natural


Umbra Hangit Photo Display, Natural ialah produk reka bentuk asal Canada yang sesuai untuk digunakan sebagai alat paparan gambar. Paparan ini hadir dalam reka bentuk moden dan klasik dengan warna semula jadi yang memakai kayu asli. Ia direka untuk memaparkan gambar dengan cara yang indah dan kreatif untuk menghadirkan kenangan yang berharga.

Paparan Umbra Hangit menggunakan 5 tali yang membolehkan anda memaparkan sehingga 40 gambar menggunakan cip kayu mungil yang disertakan. Anda juga boleh menambah lebih banyak cip kayu jika ingin memaparkan lebih banyak gambar. Ini adalah produk yang sangat serbaguna kerana ia mempunyai banyak ruang kosong dan terdapat pilihan untuk menjimatkan kos pada bahan paparan.

Umbra Hangit Photo Display, Natural boleh digunakan untuk menghias dinding rumah anda dengan menunjukkan kenangan-kenangan indah seperti gambar keluarga, percutian atau koleksi peribadi. Ia sangat sesuai untuk digunakan di mana sahaja, sama ada di dalam bilik tidur, bilik makan, pejabat atau ruang tamu. Paperan ini pasti akan menjadi penambahan yang indah dan memberi kesan yang menarik pada dekorasi rumah anda.

Hangit photo display by Umbra is a casual, artistic way to display your favorite photos and artworks. Inspired by country signs hanging on wire fences, Hang it features two wooden supports with five twine cords and 40 wooden “clothespin” clips. Easily rotate contents for an ever-changing display. Create an inspiration board with ease. Collapses for compact storage. Measures 30-Inch by 26-Inch by 1-1/2-Inch. Mount to wall horizontally or vertically. Great for photos, kids artwork, holiday and birthday cards, mementos and inspirations. Designed by Sung Wook Park and Paul Loebach for Umbra- original, modern, casual, functional and affordable design for the home.
Two wooden supports suspend five twine cords with 40 wooden “clothespin” clips
Easily rotate contents for an ever-changing display
30 Inch by 26 Inch by 1-1/2 Inch
Patented Design by Sung Wook Park and Paul Loebach

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment