Transcend JetDrive 825 - Thunderbolt PCIe Portable SSD - 480GB Black (TS480GJDM825)

Transcend JetDrive 825 – Thunderbolt PCIe Portable SSD – 480GB Black (TS480GJDM825)


Transcend JetDrive 825 – Thunderbolt PCIe Portable SSD – 480GB Black (TS480GJDM825) adalah sebuah peranti storan mudah alih yang sangat canggih dan dirancang khas untuk pengguna Mac dengan port Thunderbolt. JetDrive 825 ini mempunyai keupayaan storan sebanyak 480GB dengan teknologi PCIe Gen3 x2 dan juga dicipta dengan teknologi Thunderbolt yang membenarkan kemasukan data ke dalamnya dengan kelajuan yang sangat tinggi, mencapai sehingga 2.5GB/s dan 1.2GB/s untuk bacaan dan tulisan. Ia juga datang dengan casing berwarna hitam yang elegan, menjadikannya penyelesaian sempurna untuk anda yang memerlukan storan yang mudah alih dan selamat. Transcend JetDrive 825 – Thunderbolt PCIe Portable SSD – 480GB Black (TS480GJDM825) adalah pilihan yang sangat baik untuk mereka yang memerlukan storan tambahan yang berdaya untuk komputer Mac atau MacBook mereka.

Transcend’s JetDrive 825 Thunderbolt PCIe portable SSD combines a Gen3x2 PCIe SSD with a sleek aluminum Thunderbolt enclosure to instantly revitalize your Thunderbolt-equipped MacBook Pro, MacBook Air, Mac mini, or Mac Pro! The drive is housed in sleek, aluminum alloy enclosure which was designed to tastefully complement your Mac’s simple, clean design. In addition, the inner SSD is removable for greater ease of use based on users’ preferences.
Install your original Mac SSD in the Thunderbolt enclosure to use as an external Thunderbolt SSD
Jetdrive Toolbox software helps maintain a healthy and efficient SSD by keeping it up-to-date, preventing functional degradation, and predicting problems before they happen
Installation tools included

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment