skip hop Changing pad

skip hop Changing pad


Skip Hop Changing Pad adalah saiz compact dan mudah dibawa-bawa, yang boleh menjadi pilihan tepat untuk para ibu yang ingin keluar rumah bersama bayi mereka. Perubahan pakaian bayi akan lebih mudah dan cepat kerana kemasukan dalam beg kecil yang mudah dipakai.

Changing Pad ini mempunyai reka bentuk yang fleksibel dengan dua saku dalaman tambahan dan penyandang tangan yang boleh membantu ibu mengangkat beg dengan mudah. Reka bentuk ini juga mempunyai kain anti-lek yang boleh memastikan pakaian bayi tidak akan terkontang-kanting.

Skip Hop Changing Pad juga mempunyai permukaan yang terbuat daripada leatherette yang tahan lasak yang mudah dibersihkan. Anda juga boleh mencucinya dengan mudah dan cepat untuk memastikan ia dijaga kesihatan bayi yang terbaik.

Skip Hop is a lifestyle brand to making parenting as easy and fun as possible. With a core philosophy of “Must-Haves Made Better,” Skip Hop re-thinks, re-energizies and re-engineers essential products– everything from diaper bags to strollers to bath toys – to give parents, babies and toddlers smart design and true functionality. Skip Hop joined the Carter’s family in 2017.
Language ‏ : ‎ English
Product Dimensions ‏ : ‎ 36.2 x 15.88 x 37.47 cm; 816.47 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 21 February 2021
Manufacturer ‏ : ‎ AmazonUs/SKCV9
ASIN ‏ : ‎ B08WXWXW6P
Item model number ‏ : ‎ 9J639110
Department ‏ : ‎ Baby-boys

Two exterior zip pockets
Easy access tech pocket
Two insulated side bottle pockets
Two interior elasticized pockets

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment