SAMSUNG SM-G996BZKGXSP Galaxy S21+ 5G Smartphone, 6.7" AMOLED, 8GB RAM, 256GB ROM, Android 10 OS, Phantom Black

SAMSUNG SM-G996BZKGXSP Galaxy S21+ 5G Smartphone, 6.7″ AMOLED, 8GB RAM, 256GB ROM, Android 10 OS, Phantom Black


SAMSUNG SM-G996BZKGXSP Galaxy S21+ 5G Smartphone, 6.7″ AMOLED, 8GB RAM, 256GB ROM, Android 10 OS, Phantom Black adalah sebuah telefon pintar yang mempunyai ciri-ciri unggul yang sesuai untuk pengguna yang mengutamakan prestasi dan gaya hidup moden. Telefon pintar ini mempunyai skrin AMOLED berukuran 6.7 inci dengan resolusi yang tinggi, yang sesuai untuk menonton video dan bermain game.

Terkenal dengan kehebatan prosesor nya, telefon pintar ini mempunyai RAM sebanyak 8GB dan memori dalaman sebanyak 256GB, yang membolehkan anda menyimpan banyak data dan aplikasi. Dibekalkan dengan sistem operasi Android 10, telefon pintar ini juga mempunyai ciri-ciri pemprosesan grafik yang baik, yang memungkinkan anda menikmati pengalaman gaming yang lebih lancar.

Telefon pintar ini hadir dengan warna Phantom Black yang memberikan kesan yang eksklusif dan unik. Dibekalkan dengan teknologi 5G, telefon pintar ini membolehkan anda menikmati kelajuan internet yang lebih cepat dan terbaik dalam pengalaman berselancar di dalam talian. Kesimpulannya, SAMSUNG SM-G996BZKGXSP Galaxy S21+ 5G Smartphone, 6.7″ AMOLED, 8GB RAM, 256GB ROM, Android 10 OS, Phantom Black adalah pilihan terbaik untuk pengguna yang menghargai prestasi, kualiti dan gaya hidup moden.

The most intelligent display ever in a smartphone
The fastest chip ever in a Galaxy
Learning your app usage style to optimize power consumption
The 120Hz refresh rate allows for the smoothest scrolling screen to keep up with all your feeds

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment