Sakura XBR-24SA 24-Piece Koi Assorted Coloring Brush Pen Set

Sakura XBR-24SA 24-Piece Koi Assorted Coloring Brush Pen Set


Sakura XBR-24SA 24-Piece Koi Assorted Coloring Brush Pen Set adalah set pen berwarna yang terdiri dari 24 buah pensil berwarna dengan kuas berbeda-beda. Pensil ini cocok untuk anak-anak atau orang dewasa yang gemar menggambar atau mewarnai. Pensil ini terbuat dari bahan yang aman untuk digunakan pada kertas atau kanvas, sehingga memberikan pengalaman yang menyenangkan ketika digunakan.

Set ini memiliki berbagai warna seperti merah muda, kuning, hijau, biru, hitam dan lain-lain. Selain itu, Sakura XBR-24SA memiliki kuas berbeda seperti tip bulat, tip runcing, dan tip pensil, sehingga Anda dapat menggunakan setiap kuas untuk menghasilkan efek yang berbeda pada gambar Anda.

Dengan menggunakan Sakura XBR-24SA, Anda dapat menciptakan gambar dan mewarnai dengan fleksibilitas yang lebih besar dan keindahan yang lebih tinggi. Koi Assorted Coloring Brush Pen Set ini adalah pilihan bagus untuk mereka yang mencari kualitas yang baik dan pengalaman yang menyenangkan dalam mewarnai dengan pensil berkuas.

Coloring your artwork is easy, anywhere, anytime with the no-mess, dye-based, Koi coloring brush pens. These pens perform similar to an artist brush. Make fine, medium or bold brush strokes just by changing the amount of pressure to the nib. The durable tip will quickly spring back to its original shape. The odorless, water-based solvent facilitates smooth blending and layering of colors. Koi coloring brushes are a convenient way to add vibrant color to any sketch, journal, cartoon, illustration or rubber stamps. Use the colorless blender pen to create seamless washes and color gradations. Applicable for illustration, journaling, sketching, rubber stamping, architectural drawings and manga/comic art. Technical qualities are flexible nylon nib, Odorless, water-based solvent facilitates easy blending, 24 color sets packaged in a reusable plastic case with front clasp. The 24 color set is organized in a durable, translucent storage box from ArtBin, dye based ink, for best results, use on a heavy weight, plate-finish paper (smooth but not coated).
These pens perform similar to an artist brush
The durable tip will quickly spring back to its original shape
The odorless, water-based solvent facilitates smooth blending and layering of colors
Set consists of 24 colors

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment