RED HEART E886.9282 It's A Wrap Sprinkles yarn Peach Cobbler

RED HEART E886.9282 It’s A Wrap Sprinkles yarn Peach Cobbler


RED HEART E886.9282 It’s A Wrap Sprinkles yarn Peach Cobbler merupakan sejenis benang yang berkualiti tinggi dan direka khas untuk projek jahitan tangan. Benang ini memiliki gaya yang unik dengan sumbu multi-warna yang bertukar-tukar secara semulajadi dari satu warna ke warna yang lain.

Benang ini mempunyai warna Peach Cobbler, sebuah warna yang menghasilkan kesan yang seakan-akan anda sedang menikmati pastrian lezat dengan aroma menuai sangat kuat. Ia sangat sesuai untuk projek seperti syal, topi, selendang, dan banyak lagi yang lainnya.

Dengan ketebalan yang sederhana, benang ini mudah digunakan dan sesuai untuk digunakan pada semua peralatan jahitan tangan. Bagi mereka yang baru dalam sfera jahitan tangan, benang ini adalah pilihan yang baik untuk mencuba seperti ia mudah digunakan dan mempunyai kualiti benang yang baik.

Dengan kualiti bahang benang yang sangat baik, benang ini juga boleh dicuci di dalam mesin basuh tanpa memudaratkan kualiti benang. Jadi, jika anda mempunyai idea untuk membuat projek jahitan tangan yang menarik, benang RED HEART E886.9282 It’s A Wrap Sprinkles yarn Peach Cobbler adalah pilihan terbaik untuk anda.

This acrylic and cotton blend yarn creates a complete shawl or wrap with just one ball! Knit or crochet easy layering pieces sprinkled with delicate pops of color. Available in bright cheerful shades and subtle pastels.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment