QNAP TR-002 2-Bay USB Type-C Direct Attached Storage with Hardware RAID

QNAP TR-002 2-Bay USB Type-C Direct Attached Storage with Hardware RAID


QNAP TR-002 adalah dapur data berjenama dan berkuasa tinggi yang menawarkan dua penyimpanan langsung yang dipasang dengan RAID hadware. Dapur data ini dilengkapi dengan ciri-ciri yang optimal dan sesuai dengan keperluan anda. Dapur data ini menggunakan USB Type-C yang membolehkan anda memindahkan data dengan mudah.

Selain itu, dapur data ini mudah digunakan melalui perisian QNAP dan membolehkan anda menguruskan penyimpanan anda dengan mudah. Dapur data ini memiliki keupayaan untuk menguruskan data tanpa mengambil masa. Dapur data ini mempunyai sokongan penuh untuk antivirus, backup, penyegerakan data dan banyak lagi. Dapur data ini boleh dimuatkan dengan cepat dan mudah dengan perisian Qfinder Pro yang disediakan.

Dapur data ini mempunyai bahagian-bahagian yang kuat dan tahan lasak yang membolehkannya berjalan dengan lancar dalam jangka masa yang lama. Keupayaan membuka hingga empat hard disk juga membolehkan anda meningkatkan kapasiti penyimpanan anda. QNAP TR-002 adalah pilihan terbaik untuk sesiapa yang mencari dapur data berkualiti tinggi yang boleh diandalkan dan kuat.

TR-002 2-Bay USB Type-C direct attached storage with hardware RAID. The TR-002 USB 3.2 Gen 2 RAID expansion enclosure allows you to expand the capacity of your QNAP NAS and PC. The TR-002 can also be utilized as a DAS (Direct-attached Storage) device, allowing you to directly access its content just by connecting it via USB. The TR-002 features two 3.5-inch SATA drive bays with USB 3.2 Gen 2 Type-C connectivity to bring you a highly-reliable and secure storage capacity expansion solution.
2-Bay USB Type-C Direct Attached Storage with Hardware
Supports up to 2 SATA drives
Lockable hard drive trays to prevent accidental drive removal
Eject button for disconnecting the TR-002 from a NAS or computer

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment