Power Support AFP Crystal Clear Screen Protector for iPad Mini 1 2 3 Retina

Power Support AFP Crystal Clear Screen Protector for iPad Mini 1 2 3 Retina


Power Support AFP Crystal Clear Screen Protector untuk iPad Mini 1 2 3 Retina adalah pelindung skrin yang sangat berkesan untuk peranti anda. Pelindung skrin ini dibuat daripada bahan kaca kristal berkualiti tinggi yang amat boleh diandalkan dan tahan lasak. Pelindung skrin ini juga direka khas untuk menunjukkan paparan skrin retina yang jelas dan tajam untuk iPad Mini anda.

AFP Crystal Clear Screen Protector juga mempunyai kelebihan anti-glare yang amat sesuai untuk mengekalkan kualiti visual skrin anda. Tambahan pula, AFP Crystal Clear Screen Protector adalah sangat mudah dipasang dan memerlukan usaha yang minimum.

Dengan menggunakannya, AFP Crystal Clear Screen Protector akan membantu melindungi iPad Mini anda daripada kerosakan skrin yang tidak diingini seperti calar, kesan jari dan kesan bintik. Ia juga akan membantu meningkatkan daya tahan skrin anda serta memastikan bahawa ia selalu kelihatan baru dan terpelihara dengan baik.

This film protects your beautiful iPad mini screen from dirt and scratches. Glossy surface treatment produces vivid images and videos. Hard coated to protect against scratches and scuffs. Hand-tearable release film allows you to place the film exactly where you want it to stick it. Special surface treatment makes it resistant to fingerprints and sebum stains.
Provides unparalled protection
Exceptional quality
Precisely die-cut to match your iPad
Static Cling Adhesion for Easy Installation and No Residue Removal

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment