Pentax HD D FA 150-450mm f4.5-5.6ED DC AW Super-Telephoto Lens for Pentax KAF Cameras

Pentax HD D FA 150-450mm f4.5-5.6ED DC AW Super-Telephoto Lens for Pentax KAF Cameras


Pentax HD D FA 150-450mm f4.5-5.6ED DC AW Lens adalah lens super-telefoto yang sangat serbaguna untuk kamera Pentax KAF. Lensa ini dilengkapi dengan teknologi terbaru dan kualitas optik yang tinggi, sehingga memberikan hasil gambar yang tajam dan jelas.

Dengan rentang fokus 150-450mm, lensa ini memungkinkan pengguna untuk mengambil gambar dengan jarak jauh secara nyaman dan mudah. Dilengkapi dengan elemen ED (Extra-low Dispersion) dan aspherical elements, lensa ini memberikan kualitas gambar yang tinggi dan bebas dari aberrasi dan distortion.

Lensa ini juga dilengkapi dengan Aero Bright Coating II, yang membuatnya tahan terhadap goresan dan kotoran, serta memperbaiki transmisi cahaya, memberikan kontras dan saturasi yang lebih baik untuk gambar yang lebih hidup dan cerah.

Selain itu, lensa ini juga memiliki fitur anti-glare (Super Protect Coating), yang mencegah flare dan ghosting saat mengambil gambar di bawah sinar matahari yang terang. Fitur ini sangat bermanfaat untuk fotografer outdoor dan alam.

Dengan segala fitur dan kualitas yang dimilikinya, Pentax HD D FA 150-450mm f4.5-5.6ED DC AW Lens adalah pilihan yang tepat untuk fotografer yang mencari lensa super-telefoto yang berkualitas dan dapat diandalkan. So, itulah deskripsi mengenai Pentax HD D FA 150-450mm f4.5-5.6ED DC AW Super-Telephoto Lens for Pentax KAF Cameras dalam bahasa Malay.

The HD PENTAX-D FA 150-450mm F4.5-5.6ED DC AW covers focal lengths from 150mm to 450mm – a focal-length range demanded by higher end PENTAX-camera users. Also incorporated are three ED (Extra-low Dispersion) glass elements and a super-low dispersion glass element to effectively compensate chromatic aberration. The highly desirable weather-resistance body protects the inside of the body from both dust and moisture, making it an extremely dependable and durable DSLR accessory in demanding outdoor conditions. Designed for use with current PENTAX K-mount DSLR cameras and future PENTAX sensor technology.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 9.65 x 9.65 x 24.64 cm; 420 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 2 February 2015
Manufacturer ‏ : ‎ Pentax
ASIN ‏ : ‎ B00TGVI4Y8
Item model number ‏ : ‎ 21340

Shoot discreetly with in-lens, direct current (DC) Auto Focus motor operation for smooth & quiet performance. Min. Focus : 200 cm , Max. Magnification : 0.22x.
Treated with state-of-the-art HD (High Definition) technology; a high grade, multi-layer coating, allowing the user to capture crisp, high-contrast images free of flare and ghosting, even under demanding lighting conditions.
ED (Extra-low Dispersion) glass lens elements deliver high resolution imagery with outstanding edge-to-edge sharpness. Designed with thirteen special seals to prevent intrusion of water, moisture and dust – this is PENTAX all weather construction.
Equipped with 4 AF Buttons, Focus Preset modes and Focus Range Limiter; as well as a lock button to hold zoom setting when transporting

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment