Outward Hound Nina Ottosson Dog Puzzle Toy Dog Game

Outward Hound Nina Ottosson Dog Puzzle Toy Dog Game


Outward Hound Nina Ottosson Dog Puzzle Toy Dog Game ialah permainan untuk anjing yang direka khas untuk menggalakkan daya kognitif dan fizikal mereka. Permainan ini mengandungi beberapa tingkatan dan cabaran yang berbeza yang disusun secara sistematik dan strategik untuk memerlukan anjing anda membuka “puzzle” yang mengandungi hadiah.

Permainan ini menggalakkan anjing anda menggunakan kecerdikan, kesabaran dan kemahiran motor halus untuk mencari jalan yang tepat untuk menyelesaikan cabaran dalam permainan. Selain itu, ia juga boleh mengurangkan tekanan dan kebosanan pada anjing anda dengan memberikan perhatian dan fokus pada permainan tersebut.

Outward Hound Nina Ottosson Dog Puzzle Toy Dog Game adalah hadiah yang sempurna untuk anjing anda untuk memastikan mereka kekal aktif dan cerdik. Tidak hanya itu saja, ia juga memberi keseronokan kepada pemilik anjing sambil melihat anjingnya dalam tindakan.

It’s fun. It feeds. It’s a challenge your dog needs! Nina Ottosson Treat Puzzle Games fight boredom, help reduce destructive behaviors & exercise your dog’s mind. It’s hide & seek with treats, and dogs love it.
EXERCISE YOUR DOG’S MIND – This dog game provides fun physical & mental stimulation for your dog
REDUCE BOREDOM – 7 treat compartments & 14 moving pieces will keep your dog busy and challenged while teaching them problem-solving skills & redirecting destructive behaviors
MAKES FEEDING FUN & INTERACTIVE – Can be used to feed your dog dry kibble for an engaging mealtime
EASY TO CLEAN – Hand wash with soap and water, rinse and dry

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment