OtterBox Commuter Series Case For Samsung Galaxy J3/J3 V (Compatibility Below) - Retail Packaging - Black

OtterBox Commuter Series Case For Samsung Galaxy J3/J3 V (Compatibility Below) – Retail Packaging – Black


OtterBox Commuter Series Case for Samsung Galaxy J3/J3 V (Keserasian di bawah) – Pembungkusan Runcit – Hitam memberikan perlindungan yang kuat dan ketahanan kepada telefon pintar anda. Ia direka khas untuk telefon Samsung Galaxy J3/J3 V. Pembalutya adalah sangat kukuh dan tahan lasak, yang pasti mampu melindungi telefon anda daripada koyakan, gores dan impak. Ia mempunyai dua lapisan perlindungan: lapisan luar keras dan lapisan dalaman yang terbuat daripada getah untuk keselesaan lebih. Ia juga mempunyai akses mudah ke semua fungsi telefon anda termasuk skrin sentuh, kamera, dan butang. Dengan rekaan yang ramping dan profesional, OtterBox Commuter Series Case for Samsung Galaxy J3/J3 V (Keserasian di bawah) – Pembungkusan Runcit – Hitam sesuai untuk mereka yang ingin melindungi telefon pintar mereka dengan gaya yang praktikal.

You don’t have time to precision pack your briefcase. So, pack along the sleep, slim Commuter Series case – easily fits any crevice in your bag. Featuring a tough two-layer construction, Commuter Series helps keep your phone safe from drops, bumps and life on the go. Plus port plugs stop dust from entering jacks and inputs, so your phone stays clean.
Thin, lightweight 2-piece case provides protection against drops, bumps and shock (port covers block entry of dust and debris).
Slides easily in and out of pockets.
Includes OtterBox limited lifetime warranty (see website for details) and 100% authentic.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment