O'Neill Men's Basic Skins UPF 50+ Long Sleeve Rash Guard

O’Neill Men’s Basic Skins UPF 50+ Long Sleeve Rash Guard


O’Neill Men’s Basic Skins UPF 50+ Long Sleeve Rash Guard merupakan pakaian renang yang direka khas untuk perlindungan kulit dalam air. Terdapat SPF 50+ untuk melindungi kulit daripada sinar UV berbahaya ketika berada di luar air. Pakaian ini hadir dengan lengan panjang untuk melindungi kulit anda dari terik cahaya matahari. Pakaian ini sangat selesa dan sesuai untuk berenang, bersurf atau aktiviti berkaitan air lain. Dengan warna hitam sederhana, ianya sangat mudah dipadankan dengan pakaian dalam atau luar air yang lain. Pakaian ini mudah dipakai dan memberikan anda perlindungan maksimum bagi kulit anda semasa dalam air.

World-renowned O’Neill quality at value-driven prices. The Basic Skins offers U.P.F. 50+ Ultraviolet Protection with cleanly designed graphics and minimal seam placement for rash prevention.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Package dimensions ‏ : ‎ 24.6 x 22.5 x 4.8 cm; 276.69 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 31 March 2018
Manufacturer ‏ : ‎ O’Neill Wetsuits
ASIN ‏ : ‎ B079113VP2
Manufacturer reference ‏ : ‎ 3342IS-009-2XL
Department ‏ : ‎ Mens

[Skin Cancer Foundation Recommended] Polyester/Spandex blend for effective UV protection with minimal heat absorption.
[Quick Dry 4-way Stretch Moves with You] for wearing alone or under a wetsuit for rash protection with minimal seam placement.
[Strategic Seamless Paddle Zones Stop Chafing] Supports movement throughout this O’Neill Basic Skins 50+ long sleeved rash guard with value-driven choices.
[O’Neill Wetsuits since 1952 Creating Industry Leading Functional Gear] Cleanly Designed Graphics for rash prevention during outdoor sports and activities.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment