New Beats Studio Buds – True Wireless Noise Cancelling Earbuds – Compatible with Apple & Android, Built-in Microphone, IPX4 Rating, Sweat Resistant Earphones, Class 1 Bluetooth Headphones - Red

New Beats Studio Buds – True Wireless Noise Cancelling Earbuds – Compatible with Apple & Android, Built-in Microphone, IPX4 Rating, Sweat Resistant Earphones, Class 1 Bluetooth Headphones – Red


Barang yang paling trendy yang pernah ada dalam masa kini adalah New Beats Studio Buds – True Wireless Noise Cancelling Earbuds. Barang ini mempunyai ciri-ciri unik yang memudahkan pengguna dalam memanfaatkan barang ini. Studio Buds ini sesuai untuk digunakan dengan peranti Apple dan Android. Selain itu, terdapat juga mikrofon yang tersedia bagi meningkatkan kualiti anda semasa menggunakan headphones ini untuk membuat panggilan suara.

Studio buds ini juga mempunyai perlindungan daripada air dengan IPX4 Rating, menjadikannya tahan lasak. Dalam keadaan lembap, anda hanya perlu bersihkan dengan tuala kering. Studio Buds ini juga tidak memberikan keadaan yang tidak selesa ketika digunakan oleh pengguna yang berpeluh-peluh, sebab ia direka dalam bentuk tahan peluh. Menggunakan teknologi Bluetooth Class 1, membolehkan Studio Buds ini menyambung dengan mudah ke peranti yang menyokongnya. Warna merah pada produk ini juga menarik dan sesuai untuk penggemar warna yang kuat dan menarik.

Kehebatan yang disediakan oleh New Beats Studio Buds ini memang dahsyat dan bagus untuk dinikmati. Ia sesuai untuk sesi pendengaran tanpa kebisingan dan juga sesuai untuk digunakan di tempat yang sesak dengan kebisingan luar. Di samping itu, Beats Studio Buds juga mempunyai fungsi “pengurangan kebisingan” untuk mengurangkan kebisingan yang tidak perlu. Ia juga boleh diguna pakai selama 8 jam waktu berejam dan ia cukup selesa dan ringan apabila digunakan. Kurang lebih inilah deskripsi mengenai New Beats Studio Buds – True Wireless Noise Cancelling Earbuds – Compatible with Apple & Android, Built-in Microphone, IPX4 Rating, Sweat Resistant Earphones, Class 1 Bluetooth Headphones – Red.

Control your sound with two distinct listening modes: Active Noise Cancelling (ANC) and Transparency mode
Three soft ear tip sizes for a stable and comfortable fit while ensuring an optimum acoustic seal
Up to 8 hours of listening time1 (up to 24 hours combined with pocket-sized charging case)
Industry-leading Class 1 Bluetooth for extended range and fewer dropouts
High-quality call performance and voice assistant interaction via built-in microphones
IPX4-rated sweat- and water-resistant wireless earbuds

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment