Nachtmann 90026 Bossa Nova Glass Plate and Bowl Serving Set, Set of 3, Clear

Nachtmann 90026 Bossa Nova Glass Plate and Bowl Serving Set, Set of 3, Clear


Nachtmann 90026 Bossa Nova Glass Plate and Bowl Serving Set, Set of 3, Clear adalah set penyajian tiga bahagian yang terdiri daripada dua pinggan kaca dan satu mangkuk kaca. Set ini direka dengan gaya Bossa Nova yang elegan dan unik, dengan permukaan kaca yang berlapisan dan berbentuk bulat dengan tekstur yang membentuk urutan spiral, memberikan sentuhan moden yang indah pada setiap persembahan hidangan anda.

Set ini sesuai untuk menghidangkan pelbagai jenis hidangan, termasuk hidangan pencuci mulut atau pembuka selera, hidangan utama atau menghidangkan buah-buahan segar. Set mangkuk dan pinggan kaca ini juga sangat mudah dipelihara dan dibersihkan.

Nachtmann 90026 Bossa Nova Glass Plate and Bowl Serving Set, Set of 3, Clear adalah satu pilihan yang sempurna jika anda ingin mengekalkan suasana moden dan elegan semasa menghidangkan hidangan anda.

Nachtmann fine Bavarian crystal which is the lifestyle division of Riedel Glass Works offers Dancing Stars Bossa Nova Value Pack three piece set with one rectangular plate and two square serving bowls. Beautiful addition to your serveware collection. Terrific gift to give or keep for yourself.
Lovely three piece value set to be used together or separately
Handwashing recommended
By Nachtmann fine Bavarian Crystal the Lifestyle Division of Riedel Glass Works
Beautiful addition to your tabletop collection or the perfect gift to be given or kept

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment