Mary Meyer WubbaNub Soft Toy and Infant Pacifier, Lily Llama

Mary Meyer WubbaNub Soft Toy and Infant Pacifier, Lily Llama


Mary Meyer WubbaNub Soft Toy dan Infant Pacifier, Lily Llama adalah sebuah mainan lembut dan penghisap bayi yang sangat berguna untuk memberikan kenyamanan pada bayi saat sedang merengek atau menangis. Mainan ini memiliki desain yang unik, dengan bentuk seekor llama yang lucu dan cantik bernama Lily Llama. WubbaNub dirancang untuk membantu bayi untuk merasa nyaman dan tenang saat di gendong dan berbaring dengan aman.

WubbaNub dilengkapi dengan isian lembut yang nyaman untuk bayi, serta dilengkapi dengan lubang penghisap, sehingga ibu dapat menempelkan mainan ini pada bibir bayi untuk memberikan efek kenyamanan yang lebih maksimal. Selain itu, mainan ini juga mudah dibawa kemana saja dan sangat mudah digunakan.

Mary Meyer WubbaNub Soft Toy dan Infant Pacifier, Lily Llama adalah produk yang sangat tepat bagi ibu yang ingin memberikan kenyamanan pada bayi mereka dengan cara yang aman dan efisien. Produk ini juga sangat cocok sebagai hadiah untuk teman atau kerabat yang baru saja memiliki bayi.

What is a WubbaNub? It’s a stuffed animal and pacifier combined into one soft, soothing toy. 6-inches long, this animal friend makes it easy for baby to grasp and manipulate the pacifier, and is easier to keep track of than a soother on its own. Recommended age of use: 0-6 months and/or babies without teeth. Mary Meyer is an environmentally conscious company and has been making toys that are safe and fun since 1933. Mary Meyer has received numerous awards including multiple toy of the year awards. Known for using unique, beautiful, and incredibly soft fabrics, Mary Meyer continually strives to design extraordinary products of outstanding quality, all the while keeping an eye on customer service and value.
SEWN-IN PACIFIER: Latex-free, medical grade silicone Soothie pacifier recommended for babies 0-6 months and/or babies without teeth; BPA, PVC and Phthalate free
EASY FOR BABY TO GRASP: 6-Inch long animal friend makes it easy to hold and manipulate the pacifier; eliminates the need for pacifier cords or clips
MACHINE WASHABLE: Wash in cold water in mesh laundry bag on gentle cycle, air dry
A NURSERY NECESSITY: A delightful baby shower gift, WubbaNubs are available in a variety of animal shapes and colors

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment