Marcus & Marcus Toddler Mealtime Set - Lola, Yellow

Marcus & Marcus Toddler Mealtime Set – Lola, Yellow


Marcus & Marcus Toddler Mealtime Set – Lola, Yellow adalah set makanan untuk kanak-kanak berusia toddler yang sangat berguna dan menarik. Set ini dirancang untuk memudahkan proses makan siang atau makan malam anak-anak. Terdapat tiga bahagian utama dalam set ini; pinggan, cawan dan sudu garpu yang semua direka dengan warna kuning cerah dan diperindahkan dengan gambar Lola yang menarik perhatian.

Set makanan ini dihasilkan daripada plastik berkualiti tinggi yang bebas BPA dan Phthalate, menjadikan ia tidak berbahaya untuk anak-anak. Selain itu, set makanan ini boleh diletakkan di mesin pencuci mangkuk dan mesin pengering dengan selamat dan mudah dibersihkan.

Marcus & Marcus Toddler Mealtime Set – Lola, Yellow juga memudahkan ibu bapa untuk memantau pemakanan anak-anak mereka. Dengan bahagian setiap hidangan dapat memuatkan jumlah makanan yang bersesuaian untuk kanak-kanak mereka. Selain itu, set ini mudah dibawa ke manapun anda pergi. Anda tidak perlu risau tentang kesesakan dalam beg makan siang kanak-kanak anda kerana set makanan ini sesuai dan mudah bawa ke mana-mana.

Secara kesimpulan, Marcus & Marcus Toddler Mealtime Set – Lola, Yellow adalah pilihan yang tepat untuk ibu bapa yang mencari set makanan berkualiti tinggi dan selamat untuk kanak-kanak mereka. Dirancang dengan fungsi yang mudah dan menarik, ia menjadi pilihan terbaik bagi mereka yang ingin memantau petua pemakanan anak-anak kecil mudah dan selamat.

When the time comes for junior to self-feed, make it fun and toddler friendly with Marcus & Marcus Toddler Mealtime Set. Our learning suction bowl’s base will grip securely to the table so your baby won’t be able to remove the bowl or spill the contents. The easy release tabs makes it easy for parents to remove the bowl. Two textured handles make it easy for little hands to hold. Marcus & Marcus Palm Grasp Spoon & Fork Set features easy-grip handles and dull tips that are designed with toddlers and their tableside antics in mind. Our toddler mealtime set includes a suction bowl and spoon and fork set. Products are moulded from BPA and Phthalate free materials.
Two easy grip handles
Strong suction base and easy-release tab
Effective utensils without sharp edges
Easy grip handle designed for small hands

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment