Marcus & Marcus Toddler Dining Set - Lucas

Marcus & Marcus Toddler Dining Set – Lucas


Marcus & Marcus Toddler Dining Set – Lucas adalah set makanan untuk kanak-kanak yang direka khas untuk memudahkan kanak-kanak belajar makan sendiri. Set ini mengandungi mangkuk bersendi yang mempunyai pilihan ukuran berbeza dan boleh dicapai menggunakan senduk atau garpu. Selain itu, set ini juga mempunyai cawan dan pinggan yang sesuai untuk saiz dan mudah digunakan oleh kanak-kanak kecil.

Set Marcus & Marcus Toddler Dining – Lucas ini direka dengan warna yang menarik dan ceria, menjadi pilihan yang baik untuk menjayakan makanan anak-anak anda. Set ini juga diperbuat daripada bahan berkualiti yang selamat, tahan lama dan mudah dibersihkan. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk digunakan di rumah, dalam perjalanan atau di luar rumah.

Set makanan ini sesuai untuk kanak-kanak dari umur 6 bulan ke atas dan mempunyai reka bentuk yang ergonomik. Dengan menggunakan set ini, kanak-kanak anda boleh belajar makan dengan lebih mudah, menjana minat dalam makanan dan membangkitkan kreativiti mereka. Dapatkan Marcus & Marcus Toddler Dining Set – Lucas untuk memberi kanak-kanak anda peluang untuk menikmati masa makan yang menyeronokkan, selamat dan bermakna.

MAKE IT FUN AND TODDLER FRIENDLYMarcus & Marcus Toddler Dining Set includes a Yummy Dips Suction Divided Plate and a set of Palm Grasp Spoon & Fork.The whole set will not only makes meal time fun but the toddlers can also develop their self feeding skill. Parents found that their kids would get frustrated with the longer fork & spoon and lose their appetite. We shortened our regular fork and spoon set and turn the handle 90 degrees so the utensils will fit more easily into a toddler’s palm grip. Our Yummy Dips Suction Plate is divided into recommended portion sizes for easy meals and features a dipping compartment for delicious condiments. This makes self feeding easier and much more enjoyable.FEATURES:Yummy Dips Suction Divided PlateBPA/Phthalate freeStrong suction baseLift tag for easy removalDipping makes veggies funRound corners for easy scoopingTwo easy-grip handlesBaby-lead weaningFits most highchair traysUnbreakablePalm Grasp Spoon & Fork SetBPA/Phthalate freeEffective utensils without sharp edgesEasy-Grip handle designed for small handsCLEANING AND CARE:Yummy Dips Suction Divided PlateTop-rack dishwasher safeFreezer safeMicrowave safeSteam sterilizer safeStains can be removed by washing with hot-soapy waterPalm Grasp Spoon & Fork SetTop-rack dishwasher safeSteam sterilizer safeStains can be removed by washing with hot-soapy waterDo not mircowaveAGE:18M+WITHSTAND TEMP:-20°C to 220°C-4°F to 430°F
Dipping makes veggies fun
Round corners for easy scooping
Effective utensils without sharp edges
Easy-Grip handle designed for small hands

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment