Make My Day Baby Bib, Lollipop

Make My Day Baby Bib, Lollipop


Make My Day Baby Bib, Lollipop adalah sejenis bib atau tuala bayi yang direka khas untuk menjaga kebersihan bayi semasa makan atau minum. Bib ini hadir dengan corak yang menarik, iaitu rekaan lollipop yang pasti akan menarik perhatian bayi anda.

Bib ini diperbuat daripada bahan yang lembut dan tahan lasak, dan ia mempunyai ciri-ciri yang mudah dicuci. Bib ini juga hadir dengan pelapik terbuat dari polivinil klorid (PVC) yang tahan lasak, yang membantu melindungi pakaian bayi daripada kotoran atau noda.

Kesan-kesan makanan atau minuman yang tumpah atau terkena bib mudah dibersihkan dengan menggunakan sapuan kain, dan bib ini juga senang dicuci dengan air sabun, atau dipaparkan dalam mesin basuh.

Make My Day Baby Bib, Lollipop adalah pilihan yang tepat bagi ibu bapa yang ingin menjaga kebersihan bayi semasa makan atau minum, Kesan-kesan kotoran atau noda pada pakaian bayi dapat dielakkan dengan menggunakan bib ini, dan bayi anda pasti akan senang menggunakannya disebabkan dengan corak lollipopnya yang menarik.

Wonderfully soft, the Baby Bib can be used over and over again and still look great. Made of 100% food-grade BPA free silicone, these stylish bibs are also extremely functional. All styles are stain resistant, dishwasher safe and have a built-in crumb catcher. The Baby Bib has an adjustable strap that fits sizes 6 months to 3 years old.
Made of 100% food-grade BPA free silicone
Built-in crumb catcher
Adjustable strap that fits sizes 6 months to 3 years old

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment