Magic Trackpad - Black Multi-Touch Surface

Magic Trackpad – Black Multi-Touch Surface


Magic Trackpad ialah alat pengimbas mutlak yang membantu anda untuk mengawal kawalan komputer anda. Dengan permukaan sentuh multi-sentuhnya yang halus dan kelajuan cahaya, ia menyediakan pengalaman yang lancar untuk menavigasi sistem anda. Dibuat khas untuk pengguna Mac, Magic Trackpad membolehkan anda menggerakkan kursor, merentas menu, menggulung halaman, menggeser dan menekan dengan mudah. Reka bentuknya yang menarik dan ramping, dengan warna hitam yang kemas, ia melengkapi gaya hidup moden anda. Dengan penggunaan Magic Trackpad, anda akan menemui kemudahan dan keselesaan dalam melakukan kerja di komputer anda.

Sensors underneath the trackpad surface detect subtle differences in the amount of pressure you apply, bringing more functionality to your fingertips and enabling a deeper connection to your content
It features a large edge-to-edge glass surface area, making scrolling and swiping through your favourite content more productive and comfortable than ever.
It pairs automatically with your Mac, so you can get to work straight away
The incredibly long-lasting internal battery will power it for about a month or more between charges, and it also includes a woven USB-C to Lightning Cable that lets you pair and charge by connecting to a USB-C port on your Mac.
What’s in the Box: Magic Trackpad, USB-C to Lightning Cable
System Requirements: Bluetooth-enabled Mac with OS X 10.11 or later, iPad with iPadOS 13.4 or later

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment