Joseph Joseph EasyStore Shower Caddy with Adjustable Mirror, Small, White

Joseph Joseph EasyStore Shower Caddy with Adjustable Mirror, Small, White


Joseph Joseph EasyStore Shower Caddy dengan Cermin Mudah Alih, Kecil, Putih adalah solusi penyimpanan yang ideal untuk bilik mandi anda. Dibuat dengan bahan berkualiti tinggi dan direka khas untuk memudahkan anda menyimpan segala keperluan mandi anda dalam satu tempat yang mudah dijangkau.

Caddy ini juga dilengkapi dengan cermin yang mudah disesuaikan, membolehkan anda melihat diri anda semasa mandi. Dengan reka bentuk yang sangat fleksibel, caddy ini sangat mudah dipasang di mana saja dalam bilik mandi anda, memberikan ruang yang cukup untuk menyimpan botol, sabun, syampu, dan bahan-bahan mandian lain.

Dengan keupayaan untuk menahan berat hingga 5kg, Joseph Joseph EasyStore Shower Caddy dengan Cermin Mudah Alih, Kecil, Putih adalah pilihan yang tepat untuk mengatur dan menyusun barang-barang mandi anda agar teratur dan mudah diakses.

This compact shower shelf takes the hassle out of shower storage. It’s large enough to hold all your essential soap and shampoo bottles. It features hooks for a razor, sponges and washcloths and a hinged shatter-resistant acrylic mirror. The shelf lifts off the fixing bracket making it very easy to clean, and it’s quick and simple to install using the powerful super-grip suction cup. This also means it is fully repositionable without damaging your wall or tiles. Wash and dry by hand.
Handy storage hooks
Lift-off shelf for easy cleaning
Easy tool-free installation using super-grip sucker
Holds up to 4 lbs 6 oz (2 kg)

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment