Joseph Joseph 70529 EasyStore Stainless-Steel Wall-Mounted Toilet Paper Roll Holder with Shelf and Drawer, White

Joseph Joseph 70529 EasyStore Stainless-Steel Wall-Mounted Toilet Paper Roll Holder with Shelf and Drawer, White


” Joseph Joseph 70529 EasyStore Stainless-Steel Wall-Mounted Toilet Paper Roll Holder with Shelf and Drawer, White” adalah sebuah penerima gulungan kertas tandas bergabung dengan rak dan laci dari Joseph Joseph. Penerima ini direka khas menggunakan keluli tahan karat dan didesain dengan warna putih yang menarik. Pada rak di atas penerima terdapat laci yang dimasukkan dengan mudah dan kacang-kacangan, produk pembersih atau barang-barang lain yang berguna boleh disimpan di dalamnya.

Penerima ini boleh dipasang di dinding agar lebih efisien dan menjimatkan ruang. Ia juga disertakan dengan kawasan letakan yang luas untuk meletakkan barang-barang kecil seperti telefon bimbit atau bahan-bahan kebersihan. Dengan rekaan sebenar dan tahan lasaknya, membantu anda menjimatkan ruang dan mengekalkan kecekapan. Produk ini mudah diserap dan mesra pengguna.

Joseph Joseph adalah jenama terkenal untuk desain menghasilkan barang-barang dapur berprestasi. Produk mereka yang penghasilannya mengutamakan kualitas dan fungsionalitas serta pengalaman penggunanya.

As well as holding a toilet paper roll, this smart wall-mounted roll holder has several additional features. It has a handy storage shelf for placing small items on, such as a mobile phone, book or small toiletries. It also includes a small drawer that’s perfect for discretely storing sanitary items. Lastly, it has a friction-grip toilet paper roll holder that helps prevent the toilet paper roll from unravelling too quickly and a stainless-steel trim with a fingerprint-resistant coating. It mounts easily to the wall and comes with it’s own bracket and screws. Installation instructions, screws and fixings included. Dimensions: 2½ x 11¼ x 4½ inches (6 x 28.5 x 11 cm). Maximum Shelf Load 2.2 lb (1 kg). Wipe with a damp cloth to clean.
Convenient storage shelf. Discrete drawer for sanitary items
Dimensions: 2½ x 11¼ x 4½ inches (6 x 28.5 x 11 cm). Maximum Shelf Load 2.2 lb (1 kg)
Stainless-steel trim with fingerprint-resistant coating. Wipe with a damp cloth to clean
Easy to install. Full instructions, bracket, screws and fixings included

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment