GoPro Grab Bag (GoPro Official Mount),Black,One Size

GoPro Grab Bag (GoPro Official Mount),Black,One Size


GoPro Grab Bag (GoPro Official Mount) adalah koleksi alatan dan aksesori yang disediakan secara eksklusif oleh GoPro untuk menyokong dan meningkatkan pengalaman penggunaan kamera GoPro. Terdapat pelbagai jenis pemasangan untuk kamera seperti penyandaran, penjepit dan soket yang mampu memberikan kelebihan untuk mencipta setiap pengambilan yang unik dengan kualiti baharu. Pakej ini disertakan dengan pelbagai kabel, soket satu-sentuhan, penjepit, bahagian kecil seperti baut dan banyak lagi aksesori. Keudanannya bagi pakej ini adalah satu saiz yang sesuai untuk semua jenis pemasangan kamera dan pemasangan boleh menjadi lebih mudah dengan pilihan alatan dan aksesori yang disediakan di dalam pakej ini. Keseluruhan, GoPro Grab Bag (GoPro Official Mount) adalah pilihan terbaik untuk menjimatkan wang dan mempunyai aksesori berkualiti pada masa yang sama.

Comes with pivoting orientation arms allowing for 3-way adjustability, ensuring you can get the angle you want. Compatible with all GoPro quick-release cameras including the helmet hero wide, motorsports hero wide, motorsports hero, surf hero, and wide hero cameras. Not compatible with the digital hero 5 wrist camera.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 15.49 x 4.32 x 23.88 cm; 113.4 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 26 June 2016
Manufacturer ‏ : ‎ GoPro
ASIN ‏ : ‎ B01GCKO9IK
Item model number ‏ : ‎ AGBAG-002

Includes Curved and Flat Adhesive Mounts, two Mounting Buckles, a 3-Way Pivot Arm, plus a variety of short and long thumb screws.
Compatible with all GoPro cameras.
Includes 1 Year GoPro Manufacturer

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment