Garmin Quickfit Watch Band, Vented Carbon Gray Titanium Bracelet

Garmin Quickfit Watch Band, Vented Carbon Gray Titanium Bracelet


Garmin Quickfit Watch Band, Vented Carbon Gray Titanium Bracelet ialah tali jam pintar yang direka khas untuk memenuhi keperluan penggunanya yang cekap dan bergaya. Reka bentuk yang ergonomik menawarkan keselesaan yang luar biasa sepanjang hari untuk aktiviti sukan atau gaya hidup harian.

Tali jam pintar ini diperbuat daripada bahan yang berkualiti tinggi titanium padat dan mempunyai bahan pengudaraan di bahagian belakang melalui rekaan ventednya. Ini membolehkan udara mengalir secara bebas ke dalam dan keluar dari tangan, mengekalkan kesegaran dan keselesaan pada seluruh masa.

Selain itu, lilitan tali jam pintar ini sangat mudah untuk dipasang dan dilepas dengan sistem Quickfit, yang membolehkan pengguna mengubah tali jam pintar dengan mudah mengikut gaya dan keperluan mereka. Bila dipasangkan, tali jam pintar ini menghasilkan penampilan yang menarik dan menyempurnakan gaya dress anda, menjadikannya suatu gandingan gaya dan fungsi yang sempurna untuk jam pintar Garmin anda.

Just swap, click and go with 26 mm wide interchangable bands for your compatible watch. Choose leather, metal or silicone to change your watch’s look and feel in a snap. It’s easy to switch, and always secure. No tools required.
Product Dimensions ‏ : ‎ 7 x 2 x 1 cm; 52 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 29 August 2019
Manufacturer ‏ : ‎ Garmin
ASIN ‏ : ‎ B07X75VKPS
Item model number ‏ : ‎ 010-12867-00
Department ‏ : ‎ Unisex-adult

Power manager feature shows how adjusting settings can extend battery life
Wrist-based heart rate¹ and Pulse Ox² sensors add insight to your fitness activities
Sync your favorite streaming services, and listen to music without your phone

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment