ELECOM M-HT1URBK Trackball Mouse, Black

ELECOM M-HT1URBK Trackball Mouse, Black


ELECOM M-HT1URBK Trackball Mouse adalah satu lagi inovasi teknologi dari Elecom. Ia dibuat sebagai pengganti kepada tetikus standard yang biasa digunakan untuk selingi tangan ketika berkerja di komputer. ELECOM M-HT1URBK Trackball Mouse, ialah satu kelengkapan yang mempunyai keupayaan untuk mengesan pergerakan bola dalam tetikus. Oleh itu, ia membolehkan anda menggerakkan kursor dengan mudah dan pantas, tanpa harus memindahkan tetikus ke sekeliling meja.

ELECOM M-HT1URBK Trackball Mouse juga datang dengan berbagai ciri-ciri pintar yang membuatkan penggunaannya lebih mudah dan selesa. Antara ciri-cirinya adalah pad tangan, ergonomik dan rekaan yang mudah digunakan, serta pemasaan yang sangat pantas. Ia juga dilengkapi dengan fungsi scroll dan butang left-click, right-click dan middle-click untuk menambah lagi kemudahan penggunaannya.

Dicipta khas untuk mereka yang bekerja dalam industri kreatif seperti reka bentuk, video dan sesi digital atau sesi pemprosesan, ELECOM M-HT1URBK Trackball Mouse, memberi anda akses yang cepat dan mudah kepada segala aplikasi dan program. Ia juga boleh menjadi pilihan yang bagus untuk mereka yang mempunyai masalah kesihatan dengan tetikus standard, seperti kekejangan dan sakit belakang kerana kebudayaan penggunaan sistem yang berlebihan. Overall, ELECOM M-HT1URBK Trackball Mouse adalah tetikus yang berkualiti tinggi dengan pilihan reka bentuk yang sesuai untuk kebolehan penggunaan jangka panjang yang selesa.

We adopt large artificial ruby of 2. 5mm in diameter to support ball, and a feeling of chastity ball improves only thing that the surface is smooth markedly by using support ball of the highest grade quality that selected carefully. We thoroughly analyzed thickness of the color and coating layer of track ball which was most suitable for optical sensor and realized ultimate pointer flattery performance by reviewing design of track ball from the beginning. It possesses high reliability and, on button of right and left, adopts Switch made in OMRON company with reputation in a feeling of click in the durability.
Support ball becomes hard to be buried among garbage such as dirt from the hands by support ball being large, and maintenance frequency decreases.
We put high performance optics type sensor of gaming grade on sensor detecting movement of track ball.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment