Domke 700-52CAMO F-5XB Shoulder Camera Bag, Camouflage

Domke 700-52CAMO F-5XB Shoulder Camera Bag, Camouflage


Domke 700-52CAMO F-5XB Shoulder Camera Bag adalah sebuah beg bahu kamera yang dilengkapi dengan corak Camouflage yang unik dan menarik. Beg kamera ini membolehkan anda membawa dan menjaga kamera dengan selamat, serta mempunyai ruang penyimpanan yang mencukupi untuk aksesori kamera tambahan.

Beg bahu ini mempunyai reka bentuk yang ringkas dan padat, menjadikannya mudah dibawa ke mana-mana sahaja. Ia mempunyai tiga saku berzip di bahagian depan, dan satu ruang penyimpanan utama di bahagian dalam. Beg Domke F-5XB ini dapat menampung kamera DSLR, beberapa lensa tambahan, flash, dan beberapa aksesori kamera lain.

Beg Domke 700-52CAMO F-5XB Shoulder Camera Bag adalah pilihan tepat untuk penggemar fotografi yang suka melakukan perjalanan dan ingin membawa kamera dan aksesori dengan selamat dan mudah. Dengan reka bentuk yang ringkas dan corak Camouflage yang unik, ia akan menjadikan anda kelihatan bergaya dan menarik.

In honoring our United States Military, the iconic Domke F-2 camera bag is now available in camouflage. Each bag will be unique in offering a distinct camouflage pattern that will vary from bag to bag. No two bags are alike. A percentage of sales from each bag will be donated to Veteran focused charities: Fisher House, Homes for our Troops, Gary Sinise Foundation, ECAD (Educated Canines Assisting with Disabilities) THE OFFICIAL CAMERA BAG OF THE WHITE HOUSE NEWS PHOTOGRAPHERS ASSOCIATION For 40 years, starting with Domke’s Heritage line of popular camera bags they have been almost a badge of honor for photographers. Domke bags are the official camera bag of the White House News Photographer Association, Domke Vests were standard-issue at the London Olympics. Photojournalists around the world have declared Domke camera bags as the shooter’s choice.
Product Dimensions ‏ : ‎ 28.45 x 19.81 x 11.94 cm; 500 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 26 July 2019
Manufacturer ‏ : ‎ Domke
ASIN ‏ : ‎ B07SXDFSFZ
Item model number ‏ : ‎ 700-52CAMO
Department ‏ : ‎ Unisex Adult

Holds DSLR or Mirrorless and 1-2 Lenses
Unique Camouflage Nylon
Five Compartments and Pockets
Gripper Shoulder Strap

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment