Dimensions Gold Collection Counted Cross Stitch Kit, Beacon at Dawn, 18 Count Ivory Aida, 5'' x 7''

Dimensions Gold Collection Counted Cross Stitch Kit, Beacon at Dawn, 18 Count Ivory Aida, 5” x 7”


Kit Sulaman Terasu Emas Beacon at Dawn ialah kit sulaman bersilang bersaiz 5″ x 7″ dengan kain Aida Ivory berbilang 18. Kit ini adalah bahagian daripada koleksi terkenal Dimensions Gold Collection Counted Cross Stitch dan mengandungi semua bahan yang diperlukan untuk menyiapkan projek sulaman ini yang indah.

Gambar Beacon at Dawn menunjukkan sebuah mercu tanda yang menjulang tinggi di tengah-tengah latar belakang laut yang tenang dengan langit cerah. Kit sulaman ini datang lengkap dengan benang sulaman teraturnya, jarum sulaman, dan format grafik sulaman yang mudah dibaca.

Sulaman bersilang adalah seni meluahkan kreativiti dan kehalusan dengan cara yang penuh penyantunan, dan projek ini ialah projek yang sempurna bagi mereka yang ingin memberi hadiah yang boleh dikekalkan atau untuk menjadikannya hiasan dalaman yang indah untuk kediaman anda.

Stitch a serene piece of DIY wall art with the Dimensions Gold Collection Beacon at Dawn Counted Cross Stitch Kit! This advanced cross stitch kit features a picturesque lighthouse on a rocky beach at dawn and uses full and half stitches to create exquisite detail specifically designed for experienced needlecrafters. Includes 18 count ivory Aida, cotton thread, needle, and instructions. Completed beach cross stitch measures 5” x 7”.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 1.91 x 15.09 x 23.5 cm; 86.18 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 29 July 2008
Manufacturer ‏ : ‎ DiMarzio
ASIN ‏ : ‎ B0001DU0OM
Item model number ‏ : ‎ 6883
Country of origin ‏ : ‎ China
Department ‏ : ‎ Cross stitch kit

Completed lighthouse cross stitch kit measures 5” x 7”.
This advanced cross stitch pattern features a serene lighthouse on a picturesque shore at dawn.
Specifically designed for advanced needlecrafters, this beautiful dawn cross stitch pattern uses full and half stitches to create stunning detail.
Frame and hang your completed lighthouse craft for a gorgeous piece of beach house décor!

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment