Didax Educational Resources 211306 Magnetic Fraction Tiles

Didax Educational Resources 211306 Magnetic Fraction Tiles


Didax Educational Resources 211306 Magnetic Fraction Tiles adalah sumber pendidikan yang ideal untuk belajar pecahan menggunakan komponen magnetik. Set ini menyediakan kemudahan belajar asas pecahan melalui gambar dan bit petunjuk untuk kanak-kanak. Setiap biji magnetik mempunyai pecahan yang berbeza, yang memudahkan para pelajar untuk mengenali pecahan dan membandingkannya.

Set ini direka khas untuk membantu pelajar mengetahui pecahan melalui pengalaman berstruktur. Setiap biji magnetik menunjukkan bahagian pembilang dan penyebut dalam pecahan dan juga membolehkan para pelajar mengkombinasikan dan membandingkan pecahan yang berbeza. Setiap bahagian komponen magnetik direka khas untuk memudahkan belajar dan bermain.

Didax Educational Resources 211306 Magnetic Fraction Tiles adalah alat yang berguna untuk menarik minat kanak-kanak tentang pecahan dan mengembangkan konsep matematik mereka. Setiap biji magnetik direka khas untuk memberikan pengalaman learning yang kreatif dan menyeronokkan. Setiap biji magnetik juga membolehkan para pelajar memahami asas pecahan dan membuat mereka lebih yakin dengan matematik.

Dengan menggunakan Didax Educational Resources 211306 Magnetic Fraction Tiles, para pelajar akan berpeluang mengenal dan memahami berbagai bahasa matematik dengan cara yang efektif dan menyeronokkan. Setiap biji magnetik direka khas untuk membantu para pelajar mencapai kejayaan dalam pembelajaran mereka.

These colorful magnets represent fractions in two different ways: circular to show groups and rectangular to show lengths as parts of a whole. Full circle measures 5″ in diameter and full rectangular piece measures 8″ in length. Each set includes 106 thick foam tiles.
Is Discontinued By Manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 29.54 x 29.54 x 1.27 cm; 310 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 20 August 2019
Manufacturer ‏ : ‎ Didax
ASIN ‏ : ‎ B01G6ZZNIG
Item model number ‏ : ‎ 211306

These colorful magnets represent fractions in two different ways: circular and Rectangular
Set includes 106 thick foam tiles
Additional magnetic fraction tiles sets are available including percentages and decimals they are all color-Coded so they can be used to show equivalences.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment