Cricut Vinyl, Chalkboard

Cricut Vinyl, Chalkboard


Cricut Vinyl ialah bahan yang digunakan dalam mesin Cricut untuk memotong grafik atau bentuk dengan pelbagai jenis warna dan corak. Bahan ini sangat fleksibel dan tahan lasak, dan biasanya digunakan dalam projek-projek dekorasi rumah, hadiah, dan bahan promosi.

Chalkboard adalah bahan yang membolehkan untuk menulis dan menghapus seperti meregang di papan tulis biasa. Biasanya, papan tulis diperbuat daripada bahan ini dan digunakan dalam kelas atau seminar untuk memberi tumpuan pada topik dan membantu dalam mengajar. Dalam dekorasi, bahan chalkboard sering digunakan untuk memberi sentuhan vintage atau boleh diubah suai pada dinding dan aksesori hiasan. Bahan ini juga boleh dicat atau direka dengan imej atau grafik berwarna-warni.

Cricut Vinyl makes it easy to personalize your home with customized quotes, message boards, removable labels, chore charts and calendars or you could even customize your school supplies. Each roll comes with one 12″ x 48″ vinyl sheet. Cricut Vinyl is easily removable, making it convenient to change things up every now and then. You can even decorate your walls for each coming holiday. With our large variety of Cricut images and fonts, you can customize your home and belongings to fit your very own style!.
Is discontinued by manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 5.46 x 30.48 x 5.46 cm; 120 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 9 May 2018
Manufacturer ‏ : ‎ Cricut
ASIN ‏ : ‎ B00LJV1JLI
Item model number ‏ : ‎ 2002362
Department ‏ : ‎ Unisex Adult

Complete application instructions
Cricut Transfer Tape makes applying the vinyl a cinch
Cut with all Cricut machines

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment