Cricut Patterned Iron On, In Bloom Pink

featured image

Cricut Patterned Iron On, In Bloom Pink


Kain Iron On Bergambar Cricut, In Bloom Pink adalah produk yang direka khas untuk menjadikan pakaian anda lebih cantik dan unik. Kain ini hadir dengan warna merah jambu yang indah dan bergambar bunga-bungaan yang menawan. Ia direka khas untuk dipotong dengan mesin Cricut dan boleh digunakan pada pelbagai jenis kain seperti cotton, polyester, canvas, linen dan lain-lain.

Kain ini sangat mudah digunakan. Anda hanya perlu memotong kain mengikut bentuk yang diingini, mengelupas penerbitan lapisan dari kain dan menempelkan pada kain yang ingin dihias. Kain ini tahan lama dan tahan terhadap pendedahan pada sinar matahari, cahaya dan air. Oleh itu, ia sangat sesuai digunakan untuk pakaian, beg dan aksesori.

Dengan kain Iron On Bergambar Cricut, In Bloom Pink, anda boleh menghasilkan pakaian yang kemas, cantik dan menarik perhatian. Menjadikan ia sesuai untuk dipakai pada majlis keramaian seperti perkahwinan, hari raya dan juga untuk kegunaan harian. Ia adalah produk yang berkualiti dan pasti memuaskan hati anda.

our iron-on creativity will bloom beautifully—promise. The heat is on and the “wow” is now when you customize projects with your favorite Cricut Patterned Iron-on Sampler. A unique look is just a cut and a press away when making T-shirts, aprons, home decor, and so much more with this easy heat-transfer material. Use shapes, letters, and intricate designs to adorn pillows, blankets, basket liners, and wall hangings. Work with one pattern or layer and combine them all for awe-inspiring designs. For use with all Cricut cutting machines.
Decorate T-shirts, hoodies, baby bodysuits, throw pillows, tote bags, and more
Fun to mix and match for one-of-a-kind projects
Simple application with Cricut(R) EasyPress(TM) or household iron

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment