Cooler Master R4-ACCY-RGBS-R2 Universal RGB 1-to-3 Splitter Cable for LED Strap, Black, 58cm

Cooler Master R4-ACCY-RGBS-R2 Universal RGB 1-to-3 Splitter Cable for LED Strap, Black, 58cm


Cooler Master R4-ACCY-RGBS-R2 adalah kabel pembagi RGB 1-to-3 yang direka untuk LED Strap. Kabel ini membolehkan pengguna untuk menghubungkan hingga tiga jenis lampu LED RGB ke satu papan induk yang sama. Kabel ini boleh digunakan dengan sebarang jenis motherboard dan lampu RGB, dan ia dilengkapi dengan penyambung 4-pin untuk enjin RGB.

Kabel Cooler Master R4-ACCY-RGBS-R2 ini berwarna hitam dan mempunyai panjang sekitar 58cm. Ini sesuai untuk pengguna yang ingin memperluas sistem lampu RGB mereka tanpa perlu membeli banyak kabel pembagi.

Dengan kabel ini, pengguna boleh menyesuaikan lampu RGB untuk mencapai pengalaman pencahayaan yang lebih baik. Pengguna juga boleh mengubah corak pencahayaan RGB, seperti warna, kecerahan, dan kelajuan sehingga cocok dengan kehendak pengguna.

Kabel Cooler Master R4-ACCY-RGBS-R2 Universal RGB 1-to-3 Splitter Cable for LED Strap adalah satu pilihan yang tepat untuk mereka yang ingin meluaskan sistem pencahayaan RGB mereka. Kabel ini adalah tambahan yang hebat untuk pengguna dari semua tahap yang ingin meningkatkan pengalaman pencahayaan mereka.

Cable Material: PVC. Pin Contact Material: Brass. Connector Withstanding Voltage: 300 V (min). Pin Rated Current: 3A.
Is discontinued by manufacturer ‏ : ‎ No
Product Dimensions ‏ : ‎ 57.99 x 0.64 x 0.76 cm; 37 Grams
Date First Available ‏ : ‎ 4 September 2019
Manufacturer ‏ : ‎ Cooler Master Co., Ltd.
ASIN ‏ : ‎ B0719QY63M
Item model number ‏ : ‎ R4-ACCY-RGBS-R2

1-to-3 Ways splitting for your freedom to connect multiple RGB fans or LED strips
Beyond the look, we provide quality
Special design connectors make it compatible with both 4-pin RGB header and 5-pin RGBW header without requiring any adapter

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 Comments :

Post a Comment